{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Efterskole {{forumTopicSubject}}

Jeg er dårlig favligt, på grund af fra vær fra de mindre klasser, pga af mobning. Fra 0 kl til 6. Men ikk få at give det skylden, havde jeg mistet respekten til mine lære hvilket gjorde, at jeg heller ville koncentrert mig om alt andet end timerne. I 6 klasse flyttede jeg, fik venner, og pony. Fik endda respekt for mine lære så jeg begyndte at følge med i timerne, i 9 klasse har jeg igen haft alt for meget fra vær, og er igen flyttet skole (fra været er personlige oversager)
Men vil høre om i vil mene efterskole er et sted for mig, jeg sidder til med en følelse i maven " fedt lad mig prøve noget nyt" men hvad nu hvis det ikke er mig?:o

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterskole
  • #1   11. jan 2013 Jeg tror det er noget for dig smiley
    Vælg en lettere bolig efterskole, så det ikke bliver sådan blandt elevflokken at lektier mv ikke betyder noget.
    Sådan var det nemlig for mig på min gamle.
    På efterskole får man lidt et spark i røven til at lave sine ting, fordi ens roomies også gør :o)
    Jeg pjatttede selv min 9.klasse væk, på min gamle efterskole.
    Og det gør jeg har svært ved at følge med her på EIS.

Jeg går selv på Eisbjerghus Efterskole, som er en international og meget bolig efterskole smiley Dog uden heste, men havde heste efterskole sidste år smiley

• #2   11. jan 2013 Ja! Kom afsted, kom afsted! Har hørt at det skulle være et rigtig godt år, og du lærer at blive social!

• #4   11. jan 2013 Syntes det er en god ide! Det giver dig lidt et spark i røven smiley Så se du bare at komme afsted smiley

• #5   11. jan 2013 Jeg vil helt klart anbefale det. Min lillebror lå lidt under middel fagligt, og får nu både 7, 10 og 12 taller smiley

• #6   11. jan 2013 Det er en god afveksling fra folkeskole, men du skal virkelig også ville det - for ellers lærer du intet. Altså jeg har intet lært på mit efterskoleår, fordi jeg ikke har haft skolelyst, men jeg fortryder det ikke alligevel. smiley
    Afsted!

• #7   11. jan 2013
    Er man ikke socialt anlagt, så skal man lade være - er man så go for it :o)
    Min lillesøster elsker at være social og skal helst være sammen med venner hver dag. Da jeg var oppe og besøge hendes efterskole og så hvordan hun boede, så fik jeg det godt med ikke at have været taget på efterskole.

Det var for tæt pakket, for mange mennesker, ingen privatliv. Jeg havde råbt meget højt af en efter to dage og herefter bare være møg sur og irriteret, da jeg slet ikke er socialt anlagt.

• #8   11. jan 2013 Helt klart du skal tage på efterskole, men hvis det er med henblik på at blive bedre fagligt, så skal du helt klart overveje hvilken slags efterskole du tager på.
    For som nogle skriver, så kan det være et "sabbatår" med fokus på alt andet end lektier. Dog hvis du vælger en faglig/boglig efterskole, vil flertallet være engageret i at lære og være aktive med lektier, som så også vil gøre det nemmere for dig at blive engageret. smiley

• #10   12. jan 2013 Nu siger nogle det med mange mennesker og intet privatliv. Derfor er det vigtigt at vælge den rigtige efterskole. Jeg gik på Øhavets efterskole år 10/11.og vi var kun 50 elever. I år er der færre, men de håber jo selvfølgelig på lidt fremgang. De tager dog maks 80 ind, så efterskolen er relativt lille, og der er rig mulighed for privatliv. Den ligger nær skov og strand, og der var mange der ofte gik en tur hvis de vr kede af det.
    Og det med ikke at være social, det bliver man smiley
    Selv dem der næsten boede i en kasse, havde altid nogle der ville være sammen med dem, og blev tit spurgt om de ikke ville være med til dit og dat smiley

- jeg vil aldrig fortryde mit år!

Kommentér på:
Efterskole

Annonce