{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Opstaldning af hest {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg synes det virker lidt uoverskueligt at søge på hestepensioner via internettet da det ikk er alle hestepensioner der eks. har en hjemmeside mm.
Håber derfor at i kan hjælpe med gode råd og evt. anbefalinger på forsklellige steder.

Jeg står i den situation at jeg søger bolig, men det er en større proces man har ejen hest og den jo helst gere må stå forholdsvis tæt på ens bopæl.

Er der nogle herinde der kender priserne i følgende områder for evt. fuldpas.

Birkerød
Hørsholm
Roskilde
Jyllinge
Køge
Ringsted

Mine krav til stedet er at der er ridehus og max 2450 i boksleje

Mvh Camilla

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning af hest
  • #1   9. jan 2013 Køge sportsrideklub. Det er lidt ældre bygninger, men det har de for øje og prøver at rejse penge til at fornye. Der er ridehus og udendørsbaner. Der er skov lige ved siden af uden du skal på vej og der er 8 km til stranden (den kender jeg dog ikke vejen til). Det koster 2400,- for en hest på fuldpension og 540 om året i aktivt medlemsskab. Der er meget foldtid med stråfoder på foldene. Har jeg haft noget jeg ville have ændret i forhold til min boks eller foder har jeg bare sagt til og det er straks blevet ændret uden spørgsmål. Der er rideskole deroppe, men det foregår stille og roligt og børnene er søde. Der rider maks 6 på et hold, så det er ikke fordi man føler sig overrandt. Der findes ridehustider for holdene på deres hjemmeside, og de har altid huller så der er plads til privatrytterne også:) Pt. har de ledige bokse, og da der er en der står og skal flytte ved jeg at der meget snart bliver en dejlig udeboks ledig. Jeg har selv min hoppe stående, min mors hoppe og min shetlænder, alle er faldet godt til og virker harmoniske deroppe, så jeg er i hvert fald glad for at være der:)

• #2   9. jan 2013 I Birkerød og Hørsholm finder du nok ikke noget til den pris, desværre smiley Jeg står selv i Hørsholm, det koster 3.800 om måneden for fuldpas.

• #3   9. jan 2013 Av min pengepung 3800 om måneden bar dyrt. Ved du om det er sådan i hele området?

• #4   9. jan 2013 Skævinge (lige ud til arresø) imellem frederiksværk og hillerød.

du skal bare muge og ride din hest.

2400

• #5   9. jan 2013 Det er det desværre for det meste smiley 3.800 er dyrt, men jeg synes det er alle pengene værd deroppe. ALT bliver bare gjort så godt smiley
    Hørsholm Rideklub har nogle forskellige tilbud, ved jeg. Jeg kiggede på det engang, jeg kunne bare ikke så godt lide boksforholdene, men det er jo en smagssag smiley

http://www.horsholm-rideklub.dk/

• #6   9. jan 2013 Jeg har stået på Vedbæk rideklub, hvor vi gav 2800 mener jeg det var smiley Hørsholm rideklub koster ca.3300 kr. Og ventelisten er vidst rimelig lang. Mht. Til Roskilde er der masse muligheder, der er især en del private gårde der har forholdsvis billig fuldpas. Jeg har nogle steder nedskrevet, hvis det har interesse? smiley
    Håber det kunne hjælpe.

Kommentér på:
Opstaldning af hest

Annonce