{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

oprette andres heste, hvorfor? {{forumTopicSubject}}

ja, på baggrund af de heste man tit ser ligge til optagelse her på HG kan jeg ikke lade være med at tænke, hvorfor opretter man en hest man ikke rigtig kender? hvad får man ud af det?

Lige nu ligger der en hest, som en har på prøve i en måned. En hest som nu er død men engang var på pigens rideskole. Heste som er på ens rideskole, men man har aldrig haft anden kontakt end lige en klappetur når man gik forbi boksen. Hvorfor? Og tænker man ikke over hvordan ejer mon har det med at en anden opretter ens hest?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  oprette andres heste, hvorfor?
  • #1   7. jan 2013 Enig..

• #2   7. jan 2013 Enig, men reglerne hedder sig at hvis ejeren har givet tilladelse, hvilket umuligt kan bevises, er det okay at oprette disse heste. Men gad vide hvor mange af rideskole hestene hvor brugeren rent faktisk har sprugt og fået lov til at oprette dyret. Men har det lige som dig, forstår ikke hvorfor det er SÅ VIGTIGT!!

• #3   7. jan 2013 Fordi det er nyt og spændende med den nye hest, man håber på det er hestén - og så vil man selvfølgelig vise den frem til "hele verden" smiley

• #4   7. jan 2013 Tror du har glemt hvordan det er at være lille. Man tænker altså ikke så meget over tingene, og jeg kan godt forstå de har lyst til at oprette en rideskolehest, det er jo deres hest for dem smiley
    Kan selv huske følelsen og kildren i maven når min hest fik en bedømmelse og kommentar dengang jeg var lille. Eller vandt en udfordring. Og ja, det var en rideskolehest, men best feeling ever smiley
    Hvis rideskolen har et problem med det, så skal de nok selv finde ud af det. Kan slet ikke se hvordan det kan gå andre på.

• #6   7. jan 2013 Jeg tror folk gør det fordi de ikke har nogen part eller hest, men bare gerne vil have en hest herinde og syntes at det er sjovt og spændene at oprette nye heste..

• #7   7. jan 2013 "julie og alle de andre rødder" der er næppe noget nyt og spændende ved en afdød hest.
    Jeg har heller ikke noget problem med at folk gør det, så længe de afholder sig fra at oprette mine heste, som står opstaldet på en rideskole. Jeg forstår bare ikke man har behovet for at oprette en hest man ikke kender. Så kunne jeg tage i zoologisk have og knipse et par billeder i børnezoo og skrive at ""hyppe" ikke må fodres men den elsker mad når jeg spiser foran ham vil han gerne smage, men det må han ikke. Han er lige så høj som mig og så er han smadder sød at nusse med" Det ville jo reelt være det samme som nogle folk gør herinde. Jeg forstår udmærket hvis man lige har fået sin nye hest hjem eller man har fået part på drømmehesten, og så skynder man sig at oprette den, men så har man jo også en reel tilknytning...

• #8   7. jan 2013 Det er også imod reglerne.. Man SKAL have en reel tilknytning. smiley Men udover det synes jeg det er lidt irreterende, at nogle opretter deres afdøde part som døde for 2 år siden.. smiley

• #9   7. jan 2013 LRD: Det var jo heller ikke det jeg mente.
    Men hvis man har haft tilknytning til den afdøde hest, så vil man vel lov til at oprette hesten?

Hvad nu hvis jeg ville oprette min gamle halvpart, som er i på de evige græsmarker? Må jeg så ikke have lov til det?

• #10   7. jan 2013 Reglerne siger faktisk, at du KUN må oprette den afdøde hest, hvis du EJEDE den da den døde.. smiley (Skrev med stort for at fremhæve ordene, ikke for at virke sur..) smiley

• #11   7. jan 2013 jeg har længe undret mig over hvorfor dem der har heste på prøve nogle gange opretter dem herinde!??

• #12   7. jan 2013 Julie:

hvorfor ikke oprette et fotoalbum i stedet for så?

• #13   7. jan 2013 Fordi det bare ikke er det samme, der kan du f.eks. heller ikke bedømme og udfordre - jeg kigger sjældent i albums, så vil hellere have et galleri så folk "lå mærke" til min hest smiley

Kommentér på:
oprette andres heste, hvorfor?

Annonce