{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god første gangs udstyrspakke.........
  • #1   1. jan 2013 en rebgrime, en sidepull og et såkaldt "hms tov".

Og så synes jeg jo en pisk eller stick er helt fantastisk som en forlænget arm smiley

• #2   1. jan 2013 Hmm, jeg følger lige med! smiley
    Har selv lige købt en "carrot stick" eller "stick og string" fordi jeg har hørt, at den for mange er uundværlig. Jeg har dog ikke modtaget den endnu. smiley

• #3   1. jan 2013 En rebgrime, et træktov, en dressurpisk, en klikker, og en sidepull (eller hackamore hvis du har en rolig hånd og en lydig hest)
    Evt en lammesadel, men deg skulle kun være fordi den er god at sidde i fremfor direkte på hesten..

• #4   1. jan 2013 Det kommer an på hvad du selv synes du har brug for - dog til feks. klikkertræning, der er en klikker jo nok et must smiley

En "carrot stick" ville JEG feks ikke købe, dels fordi jeg kun har set dem i en orange, der ikke lige er mig og så at jeg ikke synes den er handy. Der er jeg mere til en dressurpisk, som ligger godt i hånden smiley

En rebgrime er heller ikke mig - jeg synes den er alt for skarp - jeg er mere til en helt almindelig grime, der sidder godt.

Så er der et tov af en slags - jeg er ikke til dem i nylon, jeg synes de er ubehagelig og ligger dårligt i hånden. Jeg er heller ikke så vild med de snoede, men til dem der er "flettede".

Ja, det var hvad JEG synes - men prøv dig frem smiley

• #5   1. jan 2013 Der er så mange muligheder... Men i starten brugte jeg en rebgrime, sidepull, dressurpisk(har samme mening som Pia og Taura) og så et alm langt træktov. Det har altid fungeret godt for os smiley

• #6   1. jan 2013 Jeg vil helt sikkert anbefale en ridekapsun med cykelkæde.. den er kanon til at indlære signaler, og du kan trygt ride med den også smiley og ja så en dressurpisk/stick og glatte tøjler og et longereb!

Kommentér på:
god første gangs udstyrspakke.........

Annonce