{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Bolde til heste? :) (erfaringer) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har overvejet at købe en bold til min hest som han kan hygge sig med og brænde lidt energi af på smiley
Man kan jo både få de der jolly balls til boksen.
Og de store bolde man kan bruge på fold eller bane.

Hvad er folks erfaringer med disse bolde?
Og hvad mener i er bedst?
(sjovest) smiley

Tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bolde til heste? :) (erfaringer)
  • #1   1. jan 2013 Jeg har en af de alm stor bolde, se evt fotoalbummene med Pepsi og det med Enzo hvor de leger med den, Jeg har rigtige gode erfaringer emd den, hestene nyder at lege med den på hver sin måde, ville dog nok anbefale et ridehus med faste kanter smiley

• #2   1. jan 2013 jeg brugte de der almindelige billigt bolde man kan købe i et hvert supermarked til min shetter... købte engang sådan en jolly ball til ham, men han gad ikk lege med den, og fik hurtigt bidt hul i den...

men tilgengæld de der billige bolde fra supermarkederne, de var et hit, og de kunne holde til at han både lagde sig over på dem, og bed i dem, og spark. Han gad dog kun på folden, inde i boksen gad han dem ikk

• #3   1. jan 2013 Jeg har én gang givet hestene sådan en af de store bolde som man bruger til øvelser, alle hestene var mega skræmte og syntes sku ikke det var sjovt smiley Så den blev lagt på hylden igen smiley

Kommentér på:
Bolde til heste? :) (erfaringer)

Annonce