{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Brand {{forumTopicSubject}}

DETTE ER INGEN SALGS ANNONCE.

Jeg har i fredags haft brand i mit hus. Meget af det udstyr jeg har til salg herinde er sodskadet. Er der nogen der kan hjælpe med at sætte nypriser på det? Det skal vuderes af en taksator på onsdag eller torsdag i denne uge. Jeg er ikke kendt med alle nypriser på udstyret da noget er det er noget jeg har byttet mig til og andet er gaver.
Jeg vil nemlig være træt af at sætte tingene for lavt, men også for højt.

Er der andre der har nogle erfaringer de vil dele?:)
Hvad kan redes og hvad kan ikke?

Jeg vil være taknemlig for alt den hjælp jeg kan få.

RESPEKTER AT DETTE ER INGEN SALGS ANNONCE.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brand
  • #1   1. jan 2013 læder kan du pudse rigtigt rigtigt godt med sæbe og fedt og så kan det bruges igen...
    alt af stof kan du prøve at ligge i vaskemaskinen men tror desværre ikke at det bliver 100% godt igen..

Håber ikke der var nogen der kom til skade ved branden

• #2   1. jan 2013 hvis jeg var dig vil jeg google tingene og udfra det finde ny pris smiley lav en liste over dine ting og hvornår de er købt. Forsikringen laver udfra nypris og alder så en vurdering

• #3   1. jan 2013 Jeg vil også mene at mange af tingene kan du finde priser på ved at søge dem på nettet og finde dem ved de rideudstyrs forretninger der har en hjemmeside.. Det har jeg i hvert fald selv gjort også.. God jagt.. smiley

• #8   1. jan 2013 Google det, det er nemmere smiley

• #9   1. jan 2013 Takker for alle svarene.
    Jeg er ikke intra i at svindle. Jeg vil bare ikke snyde mig selv. Måske taksatoren er flink nok men der finder dem der ikke er. Det har jeg prøvet før.
    Jeg orker bare næsten ikke kampen om den rigtige pris. Men ja det er nok den eneste vej at Google det hele.

Jeg var ikke hjemme da det skete. Kun katten, men hun stak af da ilden brød ud. Hun er fundet og er flyttet med mig i den nye lejlighed og har det godt her:)

Kommentér på:
Brand

Annonce