Tage imod 4 køreheste? {{forumTopicSubject}}
Hej alle dejlige HG'er !
Jeg er blevet tilbudt at få 4 køreheste og to vogne (en to-spand og en 4-spand) til at køre med, gratis , det eneste krav der er , er at jeg skal køre 3 mdr om året i sommerhalvåret.
Det jo en kæmpe mulighed, men jeg tænker bare på , hvad så med resten a året ? De skal jo også have foder , rides osv. Økonomien er der, men jeg har jo også mit job ved siden a, og hva nu hvis der ikke rigtig er penge i det ?
Jeg spørg jer ikke om at i skal tage min beslutning for det er udelukkende min beslutning.
Ville bare høre, som jeres liv er lige nu, hvad ville i have gjort hvis i fik sårn et tilbud ?
jul 2005
Følger: 135 Følgere: 150 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.239
Ville bare finde nogle passende parter til hestene så de kunne hjælpe med at ride dem, når de ikke skal køre for vogn
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 439
mar 2010
Følger: 51 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 315
Jeg havde nok valgt det hvis jeg havde økonomien
Og som Simone og Stachus siger: Du kan altid finde nogle parter til hesten i de måneder hvor du ikke kører
mar 2005
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 732
Men jeg tænkte mere sårn noget nede i byen, og at man kunne leje dem til et eller andet kørsel (hvor jeg køre selvf)
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.130
Jeg tænker puha, sikke en opgave at holde dem alle igang. For for at et 4-spand går ordentligt, skal de jo osse trænes enkeltvis. Det er for de flestes vedkommende, stort set kun til stævner/arrangementer osv, at de alle er spændt for sammen.
Hvis de kan rides, er der self den mulighed at få en part på et par stykker af dem -hvis det da er ok med ejeren.
Hvis jeg fik det tilbud, vil jeg tro jeg havde takket nej -for meget arbejde med et 4spand. Men har man tid, lyst og køreerfaring nok til at magte et 4-spand (jeg synes jeg får stress bare af at have 2 for vognen på samme tid ;)) så er det da et super tilbud
mar 2005
Er godt nok også i tvivl , for bare det at have en hest syns jeg er stressende nogen gange , så lige pludselig at have 5 heste. Men på den anden side er det også bare en kæmpe mulighed , og det ikke hver dag man får kastet 4 heste og to vogne o nakken på den måde
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
Kunne forstille mig der er meget arbejde I 5 heste, hvis der også skal tränes (du skal tänke du også skal träne I vinterhalvåret så de har muskler til sommerhalvåret og turist säsonen)
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
mar 2005
mar 2012
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 32
Tage imod 4 køreheste?