15. jul 2011 Følger: 103 Følgere: 108 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 2.890
Afventende optagelser!..? {{forumTopicSubject}}
Hej fokes! :b
1) Jeg har tit tænkt på dem som venter på optagelse eller afvisning, og jeg kiggede self. dem alle igennem idag! Og Hold da op tænkte jeg! Der er heste helt tilbage fra d. 28(eller 27?) nov fra i starten af december!
Syntes sku det går lidt slattent til med de optagelser osv. Jeg tar ofte en "tur" igennen alle hestene, og ser ofte hesten der har ventet i lang tid! o:
Hva syntesi?
2) Bruger i tid på at kigge de heste igennem som venter på at komme ind? Og hvor ofte?
Vil ogs gerne selv sige at jeg godt kunne bruge noget mere tid på at kigge dem igennen
3) Bare lige sådan for sjov: Men dømmer i hesten på race el. andet? Hvis i f. er springryttere bruger i så mindre tid på dem som "ligner dressurheste"? Eller omvendt?
4)Bare et sidste lille spg.! :b Har i oplevet at folk bla. er blevet sure over at i har kommenteret med " for få/eller dårlige billeder" eller andet?
Og hvad er en god profil for jer?
Selv syntes jeg teksten SKAL være personlig, og vise noget om hesten og hvordan man har det sammen! Den skal indholde noget!
Syntes selv det er røvsygt at læse de der kommentar ved fx. "højde" hvor der så bare står " 1 m" eller lign. ved alle de andre ogs! Syntes altid man kan pute noget mere i en sætning! :'D
Eller er det bare mig der er helt gal på den ang. alt dette ^_^?
// Sissel og koen :b!!
Ps! Stavefejl er gratis :*
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.276
jul 2011
Følger: 103 Følgere: 108 Heste: 12 Emner: 50 Svar: 2.890
nov 2009
Gætter på du kan høre jeg ikke kan lide børn x3?
okt 2011
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 248
2) Jeg bruger ikke så meget tid på at kigge optagelserne igennem og jeg kunne da godt bruge mere tid.
3) Jeg dømmer aldrig på racen, men hvis jeg ser en islænder (er lidt islænder rytter :P) så kigger jeg på den først. Ellers er det bare hvilket billede der interesser mig mest.
4) Jeg oplever ikke folk blive sure over hvad jeg skriver, da jeg altid holder det i en pæn tone. Og hvis jeg bedømmer en hest, giver jeg altid høj eller over. Hvis jeg synes hesten fortjener lav eller middel går jeg bare videre til en anden hest
Og du kan have helt ret i at der skal stå noget på linerne og hesten skal have nogle ordentlige billeder. For man gider ikke se en hest med 5 dårlige billeder, og ingen tekst. Men når det er sagt så gider jeg heller ikke læse en hel roman, så for meget af det der dagbogs noget, det vil jeg helst blive fri for
jul 2011
Haha lidt enig!! :b Eller så er det også typisk piger i alderen 13-16 år o:!
Æln:
Godt med nogen der er ærlige :b!!!
nov 2009
jul 2011
Afventende optagelser!..?