{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Afventende optagelser!..? {{forumTopicSubject}}

Hej fokes! :b

1) Jeg har tit tænkt på dem som venter på optagelse eller afvisning, og jeg kiggede self. dem alle igennem idag! Og Hold da op tænkte jeg! Der er heste helt tilbage fra d. 28(eller 27?) nov fra i starten af december!
Syntes sku det går lidt slattent til med de optagelser osv. Jeg tar ofte en "tur" igennen alle hestene, og ser ofte hesten der har ventet i lang tid! o:
Hva syntesi? smiley

2) Bruger i tid på at kigge de heste igennem som venter på at komme ind? Og hvor ofte? smiley
Vil ogs gerne selv sige at jeg godt kunne bruge noget mere tid på at kigge dem igennen smiley

3) Bare lige sådan for sjov: Men dømmer i hesten på race el. andet? Hvis i f. er springryttere bruger i så mindre tid på dem som "ligner dressurheste"? Eller omvendt?

4)Bare et sidste lille spg.! :b Har i oplevet at folk bla. er blevet sure over at i har kommenteret med " for få/eller dårlige billeder" eller andet? smiley

Og hvad er en god profil for jer?

Selv syntes jeg teksten SKAL være personlig, og vise noget om hesten og hvordan man har det sammen! Den skal indholde noget!
Syntes selv det er røvsygt at læse de der kommentar ved fx. "højde" hvor der så bare står " 1 m" eller lign. ved alle de andre ogs! Syntes altid man kan pute noget mere i en sætning! :'D

Eller er det bare mig der er helt gal på den ang. alt dette ^_^?

// Sissel og koen :b!!

Ps! Stavefejl er gratis :*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afventende optagelser!..?
  • #1   29. dec 2012 Jeg har oplevet flere gange, at mine ponyer har fået lav, fordi jeg har trykket afvis pga. manglende tekst, annoncering af salg, få/slørede billeder osv.

• #2   29. dec 2012 Det er egentlig pænt træls! Og man gør det jo for at hjælpe dem o.o! Det er faktisk lidt utaknemligt af dem >:/...

• #3   30. dec 2012 Ja, men det er tit de der små piger der mener at vi skal bukke og neje for dem, og at deres ponyer er guds skat til mennesket -.-'

Gætter på du kan høre jeg ikke kan lide børn x3?

• #4   30. dec 2012 1) Jeg kigger ikke så ofte til de der skal optages, men synes da det er synd for dem som venter lang tid. Det er tit dem med "anden særlig race" Jeg kan ikke forstå folk helst melder race heste ind, måske mener de "anden særlig race" bare .er en helt almindelig hest. Det samme i udfordringer, folk stemmer mest på en islænder end en anden særlig race.

2) Jeg bruger ikke så meget tid på at kigge optagelserne igennem og jeg kunne da godt bruge mere tid. smiley

3) Jeg dømmer aldrig på racen, men hvis jeg ser en islænder (er lidt islænder rytter :P) så kigger jeg på den først. Ellers er det bare hvilket billede der interesser mig mest.

4) Jeg oplever ikke folk blive sure over hvad jeg skriver, da jeg altid holder det i en pæn tone. Og hvis jeg bedømmer en hest, giver jeg altid høj eller over. Hvis jeg synes hesten fortjener lav eller middel går jeg bare videre til en anden hest smiley

Og du kan have helt ret i at der skal stå noget på linerne og hesten skal have nogle ordentlige billeder. For man gider ikke se en hest med 5 dårlige billeder, og ingen tekst. Men når det er sagt så gider jeg heller ikke læse en hel roman, så for meget af det der dagbogs noget, det vil jeg helst blive fri for smiley

• #5   30. dec 2012 ~The bad, the terrible & the nightmare~

Haha lidt enig!! :b Eller så er det også typisk piger i alderen 13-16 år o:!

Æln:

Godt med nogen der er ærlige :b!!!

• #6   30. dec 2012 Synes det er dem på 10-14 der er de allerværste. Dem på 15-16 kan som regel godt tage det normalt smiley

• #7   30. dec 2012 Hmm jae det kan vel godt passe :b

Kommentér på:
Afventende optagelser!..?

Annonce