{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Billigt ridetøj + gode råd om ridetøj {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Inden jeg rejser til England for at arbejde med heste, skal jeg vidst lige have købt noget mere ridetøj.

Kender du nogle gode steder hvor de forhandler hv polo, kingsland og andre gode mærker?

De mærker jeg nævner, nævner jeg fordi jeg har hørt at de skulle lave noget lækkert tøj som holder godt.
Er dette rigtigt eller er det blot en myte?

Jeg vil gerne have noget smart tøj, da jeg skal til en del stævner både selv som rytter og som oppasser, så der må gerne være noget praktisk og så noget andet som er smart smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigt ridetøj + gode råd om ridetøj
  • #1   25. dec 2012 prøv og kig herinde og på heste-nettet der kan du nok finde noget til en god pris

• #2   25. dec 2012 http://www.rytterhjoernet.dk/ smiley elsker den her shop

• #3   25. dec 2012
    Her er min erfaring at dyrt ridetøj holder ret dårligt.
    Jeg har haft nogle ridebukser i 2-3år som kostede 50kr - holdt super godt, så fik jeg nogle til 600kr, de gik op i sygningen efter 2 måneder.

Ligesom jeg har nogle ruskinds leggings til 300kr, holdt ½ år max så gik de i stykker og der er nu en sygning der er helt "åben".

Har en Polo til 200kr som ind til videre godt holder, men det er så det eneste dyre der har holdt.

Samme med i almindelig tøj. D&G tshirt og underbukser, holder af bæ til er min erfaring.

• #4   25. dec 2012 Jeg søger ikke brugt ridetøj, jeg ved ikke hvorfor men jeg synes det virker lidt ulækkert at bruge andres tøj (min mening).

Tjekker rytterhjørnet ud nu smiley tak for linket!

Krikken - fin kommentar, men kan du så ikke linke til noget tøj som er brugbart og støtter dine argumenter?
    Jeg søger kun bukser, jakker, bluser, tshirts og hansker - ingen sko eller tilbehør.

• #5   25. dec 2012 Hov!

Er der nogen som ved om der kommer Januar udsalg hos nogle rideudstyrsbutikker eller er det kun noget sker i alm tøjbutikker osv?

• #6   25. dec 2012 Jeg kan i hvert fald ikke anbefale Animo jeg havde et par ridebukser derfra til omkring 2000 kr. Som gik i stykker efter 2 måneder jeg har to veninder som også havde dem der gik de også ret hurtigt i stykker. Bare lige for information.
    Glædelig 1. Juledag

• #7   25. dec 2012 Esther - super! Så holder jeg mig fra dem smiley mange tak for advarslen

• #8   25. dec 2012 Det var så lidt

• #9   25. dec 2012
    Hov, så den ikke lige.
    Bukserne der var gode blev købt i en lokal ridebutik som havde dem på udsalg fordi de havde fået 2 striber efter at have ligget i sol, så intet link.

Har ikke lige ridebukserne her, men kan skrive et mærke når jeg kommer hjem. De blev købt i en rideforretning i Svendborg og ligner cowboy bukser.
    ( alla dette http://montahko-rideudstyr.dk/mediafiles/images/produkter/ridebukser/2568.jpg )

Og poloen ligger også der hjemme, men skal nok skrive mærke når jeg finder den :o)

Havde også nogle super lækre ganske almindelige ridebukser, i sort fra HKM - de holdt godt, indtil jeg var en klovn og ride mig på dem smiley

Beklager at jeg ikke kan bidrage med links smiley

• #10   25. dec 2012 Rideudstursbutikkerne har osse januar udsalg smiley

• #11   25. dec 2012 Riders Company er i hvertfald mit fortrukende i ridebusker, de er ikke speciel dyre, og de holder bare!!
    Havde et par, tror jeg har haft dem iiiiii, 5-7 år? Der var et lille bitte hul i, men det var pga af en svejse gnist. Har både lavet stald arbejde i dem, lavet bil, motorcykel, og MEGET andet i dem, så de er blevet brugt. smiley

Den eneste grund til at jeg skiftede dem ud, var at de var så brugt at de ikke sad ordenligt på mig mere, det lignede jeg havde hængerøv i dem, og de var simpelthen næsten ubehagelige at have på (jeg er MONSTER sippet med mine ridebukser ;)). Så nu har jeg købt nogle magen til bare en/et par modeller nyere, og jeg er SÅ glad for dem. smiley

T-shirts/trøjer bruger jeg bare normale tøj, så der kan jeg ikke lige hjælpe, heller ikke med jakke, da jeg bruger en arbejdsjakke købt i Grene. ;P

Af hansker har jeg nogle gede skinds hansker fra Totti, og de er SÅÅÅÅ dejlige at have på, jeg ELSKER dem!! Men ved desværre ikke lige hvor man kan købe dem. :S Tror jeg dør når de skal skiftes ud.... -.-'

• #12   25. dec 2012 Er selv fan af Pikeur eller KL men det er osse mærker med en pris i den dyre ende desværre. Man er vel mærkedyr XD

• #13   25. dec 2012 Christel - er der nogle butikker du kender som holder udsalg og hvornår fra?

Ida - de lyder som nogle gode nogen, dem vil jeg tjekke ud! smiley har du erfaringer med back2back evt? Har fundet et par til 349,- synes det er en fair pris, giver som regel mellem 500 og 600 for mine ridebukser, men det kunne da være fedt at få lidt flere bukser til billigere penge smiley
    Overvejer at tage et stop i London og købe et par tshirts og poloer i Primark, det plejer at være billigt. Men ville gerne have noget der lignede lidt ridebluser også.

• #14   25. dec 2012 (Side bemærkning så har jeg hørt godt om B2B bukserne og har selv overvejet at købe nogen for at prøve dem af, det er altid rart med flere par smiley )
    Jeg har ikke nogen sådan helt specifikke butikker som jeg ved har januar udsalget med sikkerhed, men så vidt jeg husker har de fleste hvis ikke dem alle januar udsalget i det hele taget, og de fleste plejer at starte udsalget fra 27. december og så frem til start/midt februar smiley

• #15   25. dec 2012 Kender desværre ikke Back2back. smiley
    Men mine RC gav jeg 300 for, synes det er super billigt for bukser der holder i så mange år. smiley

• #16   25. dec 2012 Jeg har været ganske glad for grandprix ridebukse modellen fra horze, de har godt nok holdt til det meste og har da haft nogle af dem i over 4 år og bruger dem stadig (rider op til 7 heste om dagen) og det klare de fint smiley Trøjer osv køber jeg bare i alm tøj butiker smiley

• #17   25. dec 2012 Gemmer lige emnet. Skal ud at købe ridebukser om noget tid, så følger lige med smiley

• #18   25. dec 2012 Hvor køber I RC bukser henne? Har fundet en hjemmeside hvor de fåes til 439,- og det er da et godt tilbud?

Tror at jeg smutter ud i Horze og kigger på deres bukser. Tak for tippet.

Kender I nogle butikker i England? (med ridetøj altså)

• #19   25. dec 2012 De er købt i Rider Sport i Herning. smiley
    De er vidst ved at lave om på deres hjemmeside, så de er ikke der inde i øjeblikket, men man kan evt prøve at ringe eller skrive til dem. smiley

• #20   25. dec 2012 Har nogle bukser fra Hv Polo til 1300 kr ca hooks har dem desværre ikke mere så har ikke noget link. Men de sidder mega godt på mig og ser samtidig lækre ud. Sorte med hvide sygninger. De har dem nok også andre steder

• #21   26. dec 2012 jeg har købt de flest i hööks de holder endnu, nogen er 4-5 år gamle og ikke gået i stykke...!! Det er næsten det eneste sted jeg kan finde ridebukser da jeg bruger str. 32/34 og det skal være uden fulsskind...!!

Kommentér på:
Billigt ridetøj + gode råd om ridetøj

Annonce