{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandeksem??
  • #1   20. dec 2012 Jeg har den erfaring at det skal strigles væk smiley

Mit føl har det, og det har gjort det meget bedre at hun bliver striglet først med en strigle, derefter en hård børste og så en blød.
    En lille smule madolie gør heller ikke den store skade at man massere en smule ned i pelsen med striglen - det bruger man jo hos børn der har skæl smiley

Men det skal gøre HVER dag, og meget grundigt, ellers har det ingen effekt! smiley

• #2   20. dec 2012 Jeg ved ikke om du tænker på regneksem?
    Min har haft det, og det var meget slemt, så han fik noget antibiotika (hedder det det?) hver anden dag af dyrlægen i 2 uger, og jeg fik noget pulver for at styrke hans immunforsvar, og noget shampoo, som han skulle vaskes med hver dag, og tørres grundig, og derefter blev han smurt med noget creme jeg også fik udleveret af dyrlægen, der hvor det var værst. Derudover blev han gnubbet og børstet godt hver dag. Han havde dækken på.

Jeg har et album du kan se hvis det er - det hedder MF med regneksem

• #3   20. dec 2012 Det der er helt sikkert regn eksem,fik engang en hest med regn eksem
    da jeg fik hende om vinteren,valgte jeg at klippe hende ned og gi hende vinter dækken på,og smurte hende
    med noget blåt stads,fra blue horse,som lugtede a tygge gummi,men det var meget
    efektivt :)Kan ikke huske hvad det hed,det er længe siden.

• #4   20. dec 2012 Det blå stas der hedder skinhealer smiley

• #5   20. dec 2012 Regneksem, så skal hesten sådan set have et godt kvalitetsdækken på med super god åndbarhed, for den må ikke blive beskidt og ej heller våd/fugtig... Det skal vaskes, f.eks med Sporal D, og er det slemt, skal hesten have antibiotika... Ved det da min egen plag har fået det i efteråret og nu står med dækken resten af vinteren pga det smiley

Kommentér på:
Vandeksem??

Annonce