{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Problemmer med fodring? {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan en skøn tyk lille shetter hoppe som har det med at skubbe fodret ud af krybben. Og det er fuldstændig om man kun giver hende en håndfuld af gangen eller alt fodret så skubber hun halvdelen ud imens hun tygger det andet.

Nogen der kender til det eller måske endda har en løsning på det?
jeg er i tvivl om jeg skal skælde hende ud eller?? smiley
P.f.h tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemmer med fodring?
  • #2   17. dec 2012 Man kan købe en krybbe med en kant, så de ikke kan køre foderet ud over smiley Men hvis hun er tyk, skulle hun måske nøjes med kun at få vitaminer og hø - og så er du nok helt ude over foderspild smiley smiley

• #3   17. dec 2012 det gør min datters pony også, vi giver ham hig fiber cubs og græs mix og kun 1 håndfuld af hver og en miniral sliksten (de røde) krybben og så stoppede han med det fordi der ikke var så meget fodder.

• #4   17. dec 2012 det er faktis fordi mange heste bedst kan lide at spise sin mad fra jorden af, det er en mere naturlig måde med hoved ned af også kan heste også godt lide at søges/lede efter ders mad... smiley

• #5   17. dec 2012 jeg skiftede min gamle krybbe ud med en krybbe som har fast kant der går indad hele vejen rundt og med bundprop i , så man kan vaske den og vandet hældes fra igen , og der går ikke noget foder til spilde mere med den nye. den gamle var en den åbne som er firkantet.

• #7   17. dec 2012 Hun spiser ikke det mad hun smider på jorden desværre. Ja har set de krybber med kant og kunne godt være jeg skulle anskaffe mig sådan en smiley

Og nej hun er ikke mega tyk af en shetter at være, hun er i ok form smiley

Tusinde tak for svarene

Kommentér på:
Problemmer med fodring?

Annonce