Jeg tror min hest er jaloux? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Ja, som overskriften siger, Jeg tror min hest er jaloux.
I går havde jeg en ven med ude i stalden og jeg skulle skifte dækken på min pony, til vinterdækken. Først stikker hun af, så tager jeg hende ind i boksen igen, men bagefter sparker hun mig, da jeg ville tage stråpperne af under maven på hende.
Efter sparket undersøgte jeg steder ved hendes mave, men det generet hende ikke at jeg pillede hende ved maven.
Så jeg tænker om hun kan være jaloux på min ven? da vi gik lidt og tjattede til hinanden.
Hun har før gjort noget lignede, med mine gamle eks kærester, hvor hun har forsøgt at bide dem eller trampe dem ned. Og normalt ligner det slet ikke min at gøre sådan nogle ting.
okt 2008
Følger: 382 Følgere: 385 Heste: 6 Emner: 122 Svar: 649
Der er folk som siger til mig at den muligvis føler sig overset og en lille smule jaloux, da hun normalt aldrig gør sådan noget.
dec 2011
Følger: 50 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 10 Svar: 102
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
men at hun bliver sur på dine venner ville jeg personligt se som at hun ser dem som konkurrenter
nov 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 188
Nå men håber det kan bruges til noget, det jeg skrev ellers bare ignorer det
dec 2010
Følger: 77 Følgere: 67 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 328
- For Romeo bliver ALTID møg sur når jeg eller min mor står og snakker med de andre heste i stalden, der i blandt min pony :-).
Og han har på et tidspunkt jagtet en lille pony igennem et hegn fordi min mor stod og gav hende en godbid ;-).
Jeg tror min hest er jaloux?