{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccine
  • #1   11. dec 2012 Hvis den skal have basisvaccination, så skal den have 3 (ny regel der kommer til i Januar). Imellem 1 og 2, skal der gå mindst 30 dage, og max 72. Og er ikke klar over hvor langt der skal gå imellem 2 og 3.
    Hvis den til gengæld er basisvaccineret, og deadlinesne er overholdt, så skal den bare vaccineres senest et år, efter sidste vaccine.
    Den skal som minimum være basisvaccineret - eller ihvertfald være startet på basisvaccinerne, ellers må den ikke starte stævner smiley Den kan selvfølgelig være basisvaccineret for mange år siden, og så derefter er vaccineret 1 gang om året, og det er også nok! smiley

• #2   11. dec 2012 http://www.rideforbund.dk/Hestevelfaerd/Vaccination.aspx det kan læses herinde .... Og det er min 21 dage og max 92 dage som jeg læser det og boosteren er 5-6 mdr efter den sidste basis vaccination, hvis den ikke er basisvaccineret og det er vedligeholdt

• #4   11. dec 2012 Maria hvor finder du det? jeg troede nemlig mine skulle ha 3? De er vaccineret de 2 føste gange og hingstemand skulle vaccineres 3gang her til januar og Mýsla skal til marts...

Kommentér på:
Vaccine

Annonce