{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Gidder IKKE handle her på HG mere !! {{forumTopicSubject}}

Hold da op hvor er jeg træt af at handle her på HG.

Jeg sidder og bruger min dyrebare tid på at finde de ting jeg søger, (bla. vinterdækkener og gel pads) når jeg så endelig finder noget, så skriver jeg på annoncen at jeg ønsker at købe varen - til prisen ovenikøbet !

Så går der typisk et par dage og så får jeg enten pb eller sms om at
"varen desværre er solgt" !!

Er det så ikke med at slette annoncen ?? - evt. svare lidt hurtigere ?? - eller er det bare mig ?? - kunne der ikke være et system hvor man kan "rate" sælgere og købere ala` trendsales ? - for så ved man da hvem der til at handle med !!

Sure hilsner Jannie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gidder IKKE handle her på HG mere !!
  • #1   9. dec 2012
    Nu kan vi ikke alle være på HG hele tiden, vi kan være glemsomme og vi kan have annoncer andre steder så man får solgt varen der. :o)

• #2   9. dec 2012 Synes generelt folk er meget dårlige til at slette deres annoncer når tingene er solgt. Det er vildt irriterende når folk bare skriver SOLGT! Jamen hvis det er solgt så slet da jeres annonce!

Har flere gange også oplevet at blive ignoreret når man spørger om noget.

• #3   9. dec 2012 Synes det med rating er rigtig rigtig smart - og så se hvad den enkelte bruger har givet. Altså f.eks "Bruger1 gav 5 stjerner" el. lignende, så man var anonym, men stadig oplyste sin egen erfaring.

Så ville det med snyd nok også blive noget mindre smiley

• #4   9. dec 2012 Jeg har handlet en del her på HG, både solgt og købt, men er sælger under 18 år eller virker meget umoden, så vil jeg ikke handle med dem.

• #5   9. dec 2012 Jeg tror et ratingsystem ville være en dårlig idé for så ville den sikker blive brugt som hævn og sådan noget smiley tror der er mange som ville bruge det forkert hvis det kom smiley
    Og vil så sige at selvfølgelig er det træls, men hvis sælger venter på svar fra en der vil købe, så kan sælger jo for pokker ikke skrive solgt og kan heller ikke sælge den smiley og mange herinde har ikke tid til at komme ind og tjekke en/flere gange dagligt, så giv dem dog lige en chance smiley

• #6   9. dec 2012 Hejsa

Jeg har handlet en del her, både købt og solg og primært kun haft gode oplevelser? Dog har der været nogle unge piger, der skriver de vil købe eller byder på noget, bagefter skal de lige spørge deres mor, så skriver de at de godt må købe og lover at overføre, men der sker aldrig noget, det er lidt træls:-(

• #7   9. dec 2012 det er bøvlet at handle brugt og sælge, gider man ikke, må man betale fuld pris fra ny i butikken eller nettet.

• #8   9. dec 2012 SÅ SKIDE MEGA ENIG JANNIE W!!

• #9   9. dec 2012 Synes det er lige så irreterende at man bruger tid på at svare på folks spørgsmål, så siger de de vil købe det også giver man konto nr. mv ud og pakker tingene sammen også sker der ikke mere.. når man så endelig får fat i folkene så vil de ikke købe alligevel...

• #10   9. dec 2012 Syns faktisk det er lidt træls du generalisere alle herinde. Jeg har haft mange handler herinde og alle har svaret næsten med det samme eller dagen efter jeg har skrevet .

• #11   9. dec 2012 jeg vil også sige at jeg godt kan være langsom, men jeg har ikke tid til at være på HG hver dag, så må folk ringe eller skrive en sms smiley hvis man vil have en anden service, så er det nok bedst at gå ibutikkerne smiley jeg har haft en masse gode handler herinde, både med køb og salg smiley

men ja, det kan være meget træls at skrive på en annonce og så aldrig få svar, det har jeg også prøvet smiley

• #13   9. dec 2012 Har lige oplevet at en bruger herinde har en del annoncer og vi er flere der har skrevet og er interessede - men hun/han svarer bare ikke på nogen som helst henvendelser (og er logget på hver dag)!? Mega underligt.
    Kunne være der blev tyndet noget ud i annoncerne hvis alle brugere gad slette når noget er solgt - eller dem der fortryder salg sletter - det ville ihvertfald lette det for os andre.
    Der ku godt være nogle lidt strammere regler vedr. useriøse købere/sælgere.
    N.B. Vi har lavet en del ærlige og gode handler herinde og håber det bliver ved sådan. mvh Ponymor

• #14   9. dec 2012 ja det kunne være rigtig rart at folk slettede annoncer når det var solgt smiley gør jeg også personligt, syntes ikke det er til at finde rundt i for sig selv ellers smiley

• #15   9. dec 2012 Istedet for at brokke sig ( selvom det er pisse irriterende) for at få med hold.. Så tag stilling til om du vil købe herinde og vil du ikke så lad være.. Et brokke indlæg er bare trættende

• #16   9. dec 2012 ... Ninna

Jeg brokker mig over de dårlige brugere på HG - du brokker dig over min holdning...

Selvfølgelig er der både gode sælgere, formentlig - og købere, måske har jeg bare været 100 % uheldig her ? - frem for alle de andre steder på nettet hvor jeg handler, og ikke har tilnærmelsesvis samme dårlige erfaring.

Glad for at se at mange dog er enige - dog er mit indlæg ikke lavet fordi jeg søger "medhold", nærmere et wake-up call her hvor mange er på nettet for at gøre en handel.

Mvh Jannie

• #17   9. dec 2012 Synes oss jeg oplever en del useriøse købere, eller sælgere der ik svare.
    Og folk der gerne vil købe til den 1. fair nok, men så har de alligevel ik penge, her snakker vi småpenge.
    Hvis folk ik svare, men har været online, sletter jeg min besked igen.
    For de vil tydeligvis ik sælge alligevel.

Havde en der havde budt på 2 Rambo og et Rhino (populære vare)
    Jeg sendte et nr. så vi ku klare det hurtigt.
    4 dage efter, hørte jeg fra hende.
    Der havde jeg solgt de 2 Rambo dækkener.
    Det synes jeg var meget useriøst.

Jeg ka udmærket godt forstå dig.
    Jeg sletter altid så snart jeg ka komme til det, for så ska folk ik spilde tiden.

• #18   9. dec 2012 Jeg har både solgt ting og købt ting herinde, og det har fungeret super fint! Hvis folk ikke svarer er det altså ikke noget jeg går rundt og mugger over.. det er jo dem selv der så ikke får solgt det de vil af med, og så leder jeg da bare videre smiley Man kan ikke forlange at folk svarer - det er jo ikke alle der hænger herinde hver dag!
    Sådan er det jo når man vil købe brugt - det vil altid være mere bøvlet og risikofyldt end at købe nyt smiley F.eks. har jeg lige købt en brugt spansk sadel herinde - som min hest desværre ikke kan passe! Det var nogle sure penge at smide ud af vinduet, men jeg har jo desværre ingen returret - så nu hænger jeg på at sælge sadlen! Det kan jeg så kun takke mig selv for smiley

Kommentér på:
Gidder IKKE handle her på HG mere !!

Annonce