{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

nogen der vil hjælpe ;) {{forumTopicSubject}}

Heii alle sammen!
mig og min bedste veninde har projekt-uge i skolen, emnet er piger og drenge. og vi har valgt ridning, men det er sværere end vi troede så jeg tænkte om i kunne hjælpe os med at få svar på disse 5 spørgsmål. smiley
* hvorfor tjener mænd flere penge på ridning end kvinder?
* hvorfor tænker alle at ridning er feminint?
* hvorfor er der ikke lige så mange unge drenge der rider som unge piger
* hvorfor tænker dem der ikke rider at ridning er nemt?
* hvorfor rider man når det er så farligt?
TAK på forhånd smiley

Andre forumemner med "nogen der vil"
Nogen der vil?
Er der nogen som vil starte en fototime? :)
Skrevet af: Natasha og Stjernehesten - 21. feb 2016
Nogen der vil
Nogen der vil lave et eller andet
Skrevet af: Amigo Ferrari My Best Friend <3 - 29. mar 2015
Nogen der vil
Lave en fototime
Skrevet af: Amigo Ferrari My Best Friend <3 - 25. mar 2015

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der vil hjælpe ;)
  • #1   27. nov 2012 1. Ved jeg desværre ikke.
    2. Man har stramme bukser på og skal bevæge sig meget på hesten, dette kan godt se lidt sjovt ud hos en dreng/mand. Ellers ved jeg det ikke.
    3. Der hvor jeg ridder, er der faktisk en del drenge, som både går til ridning og har sin egen hest. Endda drenge med "prettyboy hår :P"
    4. Folk som ikke ridder, ved slet ikke hvad de snakker om, når de siger at ridning er nemt. Jeg er kun lige begyndt at ride og jeg har allerede fået bedre holdning og strammere lår, da man skal stramme meget med lårene og benene. (Kommer an på om du ridder med eller uden saddel. Man skal også have god rytme og ret ryg hele tiden. Balancen skal der bruges rigtig meget tid på, da du kan falde af, bare hesten vender sig om. Så ridning er overhoved ikke nemt.
    5. Ridning er farligt, men en god sport. Mange mennesker tager gerne denne risiko, da heste er nogle fantastiske dyr, som man kan blive rigtig gode venner med.

• #2   27. nov 2012 * hvorfor tjener mænd flere penge på ridning end kvinder?
    - Det er heller ikke alle mænd der tjener flere penge på ridning end kvinder. Du har valgt at generalisere - pas på med det - gør det kun hvis du har en graf eller undersøgelse som viser at mænd tjener mest.
    - Én grund til at mænd måske er mere kendt for at tjene på ridning, kan skyldes at kvinder har flere følelser for heste, knytter sig måske nemmere til dyret. Kvinder vil grundet deres medfølelse for dyret have sværere ved at sælge det.
    Mænd har måske en bedre forretningssans hvad angår heste og ridning.
    - Folk tænker nu til dags at ridning er feminint, grundet mode, drengenes tab af interesse for dyr. Drengene er jo gennem tiden blevet ændret, der blevet lavet legetøj til drenge og noget andet til piger. Det er mediernes skyld at ridning er blevet feminint - fx barbie legetøj - hest medfølger dette legetøj - hesten bliver udstillet som pige legetøj.
    - Grundet medierne og fordi ikke alle drenge synes at en "tøse-sport" er særlig fedt. Det kræver mod at gøre det man vil. Derfor er drenge i ridesporten utrolig modige og seje. De skal modstå den mobning de helt sikkert vil blive udsat for i skolen.
    - De ved ikke hvad det handler om. De kender ikke til sportsgrenen. Derfor danner de blot fordomme - såsom at badminton skulle være nemt. (det er altså også en svær sport).
    - Hvorfor løber man efter en bold, når der er så store risisier for at miste korsbåndet? Helt ærligt, så synes jeg ikke man bør sige at noget er farligere end noget andet. Folk dør da også golfbaner... derfor må golf jo også være farligt..

Held og lykke med dette smiley

• #4   27. nov 2012 * hvorfor tjener mænd flere penge på ridning end kvinder?
    Mænd går mere op i salget og pengene hvor kvinden er mere den der arbejder med hesten. I nogle tilfælde! Som der er blevet sagt før, pas på med at generalisere.

Det handler om at gøre hesten femi til eks. dressur stævner, at få hesten til at danse.

Fordi deres interesse ligger et andet sted.

Fordi det ser let ud, kunsten at ride.

Hvorfor kører man bil når man kan kører galt?
    Alt i denne verden er farlig.

• #5   27. nov 2012 Tusind Tak smiley smiley

Kommentér på:
nogen der vil hjælpe ;)

Annonce