{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

HorseLux FiberPellets {{forumTopicSubject}}

Jeg bruger HorseLux FiberPellets til min hest som er en blanding af Dansk varmblod og Araber. Det fungere rigtig godt og vil derfor forsætte med disse.

Har du nogle erfaringer med foderet høre jeg det meget gerne!!
Er især interesseret i om de kan holde sig længere end de 6 måneder der står på sækken??

Min hest får dem, fordi han tabte en del vægt og har en lille tendens til at blive "varm" af havre.

Håber at høre fra jer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HorseLux FiberPellets
  • #1   19. nov 2012 Jeg rider en pony der også får dem i stedet for korn smiley

• #2   19. nov 2012 Har brugt dem et par år, de er super gode, både for huld, men også for en sund tarmflora, og er er de lav på stivelse : )

Har haft brugt noget, hvor datoen var overskredet, skete der intet ved, er ingen vitaminer der mister deres effekt, da de jo skal tilsættes siden af.
    Men er nok vigtigt at de er opbevaret rigtigt.

• #3   19. nov 2012 Har brugt dem en tre år nu. Mine heste elsker dem. De bliver mætte på en anden måde, end når de ikke får dem. De er gode både til at slanke med, men også når de skal tage på.
    De udgiver langsom energi. Jeg er super glad for produktet. Samtidig er der meget lidt stivelse i dem.
    Min erfaring er at de sagtens kan holde sig

• #4   19. nov 2012 Jeg fodre alle mine heste med det og de alle er super nemme at holde huld på.. Især min hingst har jeg før haft problemer med at holde fin er nu blevet fin på det her foder så har kun godt at sige om det..

• #5   19. nov 2012 Jeg er lige begyndt at fodre min med blandt andet fiber pellets. Dette for at holde huld og for at erstatte noget af havren, da min ikke har godt af havre da han er en varm hest. Jeg har ingen erfaring med det endnu men fik at vide at hesten kan få spiserørsforstoppelse af dem hvis man giver for meget uden at opbløde dem

• #6   19. nov 2012 Har brugt Horselux Fiberpellets i lidt over 3 år nu med stor tilfredshed... Lav på stivelse/ sukker, og ja alle de andre goder folk skriver... Jeg opbevarer mine i tønde med låg, men bruger en sæk pr måned, så om de kan holde sig mere end de 6 måneder skal jeg ikke kunne sige, man skal nok holde øje med om de mugner, vitaminer/mineraler er der jo ikke rigtigt noget som der normalt forsvinder efter overskredet holdbarhed...

• #7   19. nov 2012 McCabes i Brædstrup har, ca 25 minutters kørsel fra Skanderborg... men ellers er der forhandler liste på www.miljoefoder.dk

• #8   19. nov 2012 (link fjernet)

• #9   20. nov 2012 Tusinde tak for alle svar smiley

Tror jeg prøver at tage en portion fra og putte i spand med låg! - Så må jeg se til hvordan de ser ud efter de 6 måneder smiley

• #10   30. dec 2012 FiberPellets fra Horselux kan holde sig i et helt år trods hvad der står på sækken. Talte med en forhandler, som sagde, at FiberPellets er ligesom med korn, det bliver lavet en gang i sæsonen, og kan derfor holde sig indtil næste sæson smiley

• #11   30. dec 2012 I skal altid huske på, er foderet opbevaret rigtigt lige fra start af, altså mørkt og køligt, kan det holde sig lang tid over oplyste dato. Men derudover står der jo også MINDST holdbar til og ikke max holdbar til. Dette synes jeg ikke man kan pointere mange gange nok.
    De fleste producenter laver deres foder så det først begynder at tabe vitaminer/mineraler ½ år over oplyste dato. Så man skal ikke være så pernippen med den dato, den er vejledende. Igen opbevar jeres foder rigtigt smiley

• #12   30. dec 2012 Jeg bruger fiberpillerne kombineret med easyen. Det er billigt foder der feder godt uden at de bliver varme. Jeg er rigtig glad for det, i særdeleshed til heste der er lidt varme i hovedet eller oversensitive.

Kommentér på:
HorseLux FiberPellets

Annonce