{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Ebay Sommer {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu har jeg aldrig prøvet at handle på Ebay før, men leder efter ny sadel til min nye hest som har en meget kort ryg. Theo Sommer skulle have kort anlægsflade.

Nu faldt jeg så over denne på ebay: www.ebay.de/itm/Dressursattel- Sommer-Modell-HAGEN-17-Zoll-/ 281019488706?pt=Reits%...416e1119c2

Jeg tænker det er ret billigt hvis ikke budet stiger lige i sidste time, men er man helt 100% sikker på man for sin varer hvis man byder højest?
Budet er på 146 EUR pt.

Jeg ved selvføgelig ikke om hesten vil kunne passe sådan en sadel, men til den pris burde man kunne sælge den igen her hjemme og få min. det samme for den.

Her er hesten der er tale om.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay Sommer
  • #1   14. nov 2012 Lytter lige med da jeg heller aldrig har turde handle der men ofte har været fristet.
    Er der nogle skjulte gebyr eller?

• #2   14. nov 2012 Hvis de fanger det i tolden, er det ikke så billigt mere:-)

• Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #3   14. nov 2012 Sælger skriver, at sadlen kun sendes indenfor Tyskland. Så jeg ville nok kontakte sælger for at høre om den også kan sendes til Dk, inden du byder på den.

Jeg personligt ville kun handle med personer der har gode Bewertungen. Så ved man, at personen i tidligere handler har sendt varen og at varen var i god stand.

• #4   14. nov 2012 Jeg kan se det kommer fra Tyskland, så der kommer ikke told på når det er et EU-land smiley Det er kun hvis det kommer fra Kina eller USA eller lign.

• #5   14. nov 2012 Jeg har gode oplevelser med EBay, jeg synes det er super at købe ting der smiley

• #6   14. nov 2012 jeg købte noget på Ebay fra USA.. Jeg fik det under en uge efter, ingen told smiley

• #7   14. nov 2012 Hvis prisen er under 80kr, uden fragt, skal du ikke betale told af det. Dog heller ikke hvis det er EU lande du køber tingene fra.
    Men det skal du hvis det er over 80kr, fra ikke EU lande.
    Altså hvis man opretter en bruger derinde, kan man godt få sendt det til DK. Men hvis man bare opretter sig som gæst, kan man ikke.
    Jeg har købt hovedtøj, fortøj, sten til pandebånd, lim og hættetrøjer over ebay. Så vil helt klart anbefale det! smiley

• #8   14. nov 2012 Normalt handler jeg meget på ebay, men jeg ville ikke tude købe sadler osv. der.

Og så står der, er at sadlen kun sendes til Tyskland smiley

• #9   14. nov 2012 Hvis du vinder auktionen, får du sadlen. Men inden du byder, bør du kontakte sælger og få en pris på fragt til Danmark.
    Jeg handler meget på ebay og har gode erfaringer med det:-)

• #10   14. nov 2012 Og ja, man kan så også se, at der ikke er så mange gode anbefalinger på sælgeren.

Der kommer ikke told på, da den er fra Tyskland - det er kun hvis det er uden for EU, at man kan risikere told, hvis varen + fragt tilsammen koster over 80 danske kr. smiley

• #11   14. nov 2012 Hvis du kan overtale sælgeren til at sende til Danmark ville jeg godt turde byde. Der er som flere skriver ingen told og skat på varer fra Tyskland så der kommer ikke noget ekstra oveni pris udover fragt. Du kan betale via paypal, hvilket gør at du er garanteret dine penge tilbage, hvis sadlen aldrig kommer.
    Om kvaliteten af sadlen er i orden er selvfølgelig svært at sige men den ser pæn ud på billederne og sælgeren har udelukkende gode bedømmelser selvom der ikke er så mange. I værste fald ligger den ikke ordentligt på din hest og så skal du bekoste en omstopning - men det vil stadig være en billig sadel.

Jeg ville godt turde gøre det!

• #12   14. nov 2012 Glemte lige en ting smiley Selvom sadlen på nuværende tidspunkt står til 164 Euro kan den nuværende budgiver godt have lagt et max bud på 200 euro. Det betyder i så fald at hvis du byder 170 euro vil systemet automatisk lægge hendes bud på 175. Byder du så 180 vil systemet automatisk tage hendes bud på 185 osv indtil I er ovre hendes max. bud. Så den kan sagtens ryge op i sidste sekund - det er der kun én måde at finde ud af smiley

• #13   14. nov 2012 Tusind tak for svar alle sammen. Havde ikke lige set hun kun sendte til tyskland. Øv øv

Kommentér på:
Ebay Sommer

Annonce