{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.684 visninger | Oprettet:

Udhængt for "mishandling" på Facebook {{forumTopicSubject}}

Så skete det også for mig.

Jeg er stærkt imod Big Lick industrien indenfor TWH, hvilket jeg ikke tøver med at blotte i div. TWH grupper på FB.
Jeg har dog aldrig udhængt bestemte personer for værende dyrmishandlere, selvom jeg bestemt ikke er enig i deres metoder (soring eller ej).

Nu så min kæreste så lige et af mine billeder der var postet af en Big Lick (BL) entusiast, hvor hun skrev at billedet var eget af anti BL, og hvor ondt det gjorde at se hvordan jeg trænede min hest.
Samtidig opfordrede hun andre til at videreposte billedet, og sende samme budskab, så folk kunne se hvor forfærdelige vi flatshot og barefoot ryttere er.

Billedet er ét af en fotoserie, og denne postede min kæreste så i hendes opslag, og pludselig var han blokeret, og samme er jeg.
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.360170014003015&type=1

Selve hændelsen er meget simpel.
Jeg ville have taget nogle billeder af Dixie på toppen af en jordhøj der var på folden (som hun ofte selv klatrede op på), men istedet for at lede hende opad bakken, bøvlede jeg med selv at komme op, og holdt ikke øje med Dixie - Så som man tydeligt kan se, vælger Dixie at gå ned igen.

Efter dette photoshoot prøvede vi igen, hvilket kan ses her:
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.360176614002355&type=1

Selve billedet der blev postet, er dette:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udhængt for "mishandling" på Facebook
  • #1   11. nov 2012 Dét der irriterer mig mest er, at hun har blokeret mig, så nu kan jeg ikke finde hende på FB - Ergo kan jeg ikke anmelde hende for misbrug af mine billeder. smiley

• #2   11. nov 2012 ej det synes jeg virkelig er noget lort!
    Det jo tydeligvis ikke med nogen ond hensigt du vil op på den bakke, men kan virkelig ikke sige hvad du kan gøre .. for sådan ting, er bare "ude" på alles læber med det samme.. )):

• #4   11. nov 2012 ja det bedste forsvar er jo angreb.
    Hun må virkelig være en kedeligt og sørgelig person

• #5   11. nov 2012 har aldrig selv prøvet det heldigvis, men det må ikke være rart!

og når billedet så er taget ud af kontekst er det bare røv og nøgler, for kigger man lige på det billed der er sat ind her, kan man jo ikke se hvor høj(lav) højen er, så den ser jo mega høj ud, men når man så ser serien af billederne giver det jo bedre mening smiley

har du hendes navn eller lign.? så vil jeg gerne se om jeg kan finde hende og andmelde det smiley

• #6   11. nov 2012 Kan andre ikke anmelde hende for det?

• #7   11. nov 2012 De er godt nok ikke kloge i hovedet, dem der gør sådan noget. Og personen der har postet billedet og sagt det er måden du træner på, har gjort det fordi der er en der har ondt i måsen over at du sagtens kan træne en hest. - Personen øjnede en chance for at få dig 'nedgjort', eller hvad man kan sige.

Det er forfærdeligt at folk gør sådan noget. Men så længe du ved med dig selv at du IKKE gør sådan, så skal du ikke tage dig af det.

• #8   11. nov 2012 kan godt være vi ved det, ikke er sandt. Men tror nu ikke det er fedt at alle andre, på facebook og flere, tror hun mishandler sine hest!
    Sassie smiley

Det er uden tvivl en fuld kommen idiot som, bare kan tænke på at gøre sådan noget!

• #9   11. nov 2012 Ved hvordan det føles. Er selv blevet beskyldt at være mishandler mod min pony, så det ende med at jeg blev smidt ud fra det sted og jeg nu stiller jeg ikke konkurrencer på den, kun for haflinger fordi forparteren på det sted har lavet nogle grimme rygter.

Det er respektløs og forfærdeligt at folk gør sådan noget.

• #10   11. nov 2012 Folk skal lære at passe deres egne ting, virkelig.. Du må sige hvis der er noget jeg kan gøre over facebook, for så gør jeg det gerne!

Jeg er faktisk selv en gang herinde, blevet beskyldt for mishandling af min hest. Kvinden er en jeg ved hvem er i virkeligheden, da hun har været bestyrer på et sted min hest stod i 1 måned. Hun blev bortvist fra stedet da man fandt ud af at hun proppede penge i egne lommer (mange penge!) og så har hun generelt bare altid været en forfærdelig person. Men ihvertfald, så spurgte nogen herinde, ind til kvaliteten af det sted hun var bestyre på. Jeg kunne jo KUN fortælle mine erfaringer, som desværre var dårlige. Det læser hun så åbenbart, og flere måneder efter begynder hun så - fuldt offentligt herinde - at påstå at jeg mishandlede min hests mens den stod der, at den stod smurt ind i lort, og at den havde lange hove, og at hvis jeg ikke selv var flytte, så havde hun smidt mig ud for misrøgt ..

Det er sørgelige mennesker der gør sådan noget, og et eller andet sted bør man bare lade dem være sørgelige i fred. Men når de går efter ens hest, så rammer de et MEGET ømt punkt. Selvom jeg vidste at samtlige beskyldninger var så langt fra sande, så gjorde det da virkelig ondt, at hun overhovedet kunne finde på at beskylde mig for det - og så offentligt!

Så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvad du tænker, og som sagt, kan jeg/vi gøre noget, så sig endelig til!

• #11   11. nov 2012 Gå til politiet? Så gør hun det sku nok aldrig igen.
    Min veninde skete det samme for. Hun fik ca. 10 000 kr for cikane smiley

• #12   11. nov 2012 Selvfølgelig er det ikke fedt, at folk evt. går rundt og tror hun mishandler sin hest. Det var slet ikke det jeg hverken skrev eller hentydede til ;).

• #13   11. nov 2012 Tusind tak allesammen.

Ked af at andre har oplevet samme, det er bare slet ikke sjovt. Specielt når folk man bliver udhængt for er venner og bekendte.

Nu er denne dame en amerikaner, så kan ikke bare sådan slæbe hende i retten, men jeg kan godt melde hende på FB, hvis jeg ellers bare kunne finde hendes bruger, hvilket jeg ikke kan nu hun har blokeret mig. smiley

• #14   11. nov 2012 Kan du hendes navn? Anmelder hende gerne for dig smiley

• #16   11. nov 2012 Har da aldrig kendt mage.. ;-(
    Følger jer jo og har aldrig haft indtrykket af billedet at det var noget forfærdeligt noget..
    Man ser jo på krikken at den ikke er det mindste bange..

• #17   11. nov 2012 Jeg fik en til at finde hende og sende linket til mig, men hvordan anmelder jeg hende? Når jeg klikker på "Anmeld/bloker" står der bare at kan kan blokere hende, men ikke noget med at sende en anmeldelse?

• #18   11. nov 2012 lykke du går ind på linket til billedet og ned over indstillinger og så burde der meget gerne stå anmeld/fjern tag under download smiley

• #19   11. nov 2012 Men hvordan kan det være hård træning?
    Og et billede (som jo vitterlig er et uheldigt moment) mod alle deres 10000 billeder??

ta det lunkt smiley Du har dit på det tørre, så må de jo sidde der med deres rønnebær, som de jo så også gør smiley

• #20   12. nov 2012 Nøj hvor blev jeg lige gal af at læse dit indlæg!
    Måske er jeg uoplyst, men findes der folk der er TILHÆNGER af sådan fortrædelig mishandling?!

Hvis jeg fandt denne dame kan jeg love dig få hun fik en omgang tæsk og lov at prøve ejen medicin!
    Hvad fuck bilder hun sig ind! (ja undskyld mit sprog)
    Og så kalde DIG for mishandler?!
    Min vrede kan ikke beskrives! Men så igen amrikaner er simpelhen for dumme nogel gange!

Mødte engang en der mente hesten fik sin farve alt efter hvordan æget lå i hoppens livmoder, altser alt efter hvordan fæet vente, ville føllet blive en bestemt farve, høøø undskyld har i hørt om genetik?

Ej side spring, men for satan da hun skulle havde sådan en i røven så hun aldrig glemmer den!
    Og så kan man jo passendne gemme sig for dig bag efter, kujon der nok god ved det er forkert.

Fy for satan smiley
    hvor er det bare ubeskriveligt **********
    ØV

Er sku ked af det på dine vejne!

• #21   12. nov 2012 Hvis du skriver hendes navn, så kan vi andre anmelde hende? Hun har vel ikke blokeret alle os herinde..

Kommentér på:
Udhængt for "mishandling" på Facebook

Annonce