{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste navn?
  • #1   6. nov 2012 ville aldrig omdøbe minge egne heste uanset navnet smiley
    men hvad hedder dens forældre?

• #2   6. nov 2012 Har ikke forstået hvorfor folk vil skifte deres hestes navne
    Min hoppe hedder "Jacki Højgård" mega nedern navn, og så staves det ligesom drenge navnet.
    Men jeg skifter det ikke for, det reagere hun på. Og gider ikke betale for det.

Du kalder vel også kun din hest Tango, og selvom ens hest hed Remontes Tango Talento, så ville man jo stadig kalde den "1" af tingene, du står jo ikke på folden og siger hele det fulde navn.
    Så forstår virkelig ikke hvorfor ;P

• #3   6. nov 2012 Min hoppe hed Sille da jeg købte hende, men syntes overhovedet ikke hun var en Sille, hun var en Coco - og det nye navn reagerer hun på smiley hun hedder stadig Sille på hendes pas da jeg ikke gider betale for at få det skiftet, men i daglig tale hedder hun Coco og det står også på hendes boks smiley

• #4   6. nov 2012 Jeg har ikke brug for forklaring på hvorfor i synes jeg ikke skal. Og i har vel heller ikke brug for en forklaring for at kunne hjælpe mig?:-)

Han har ingen stamtavle, den blev væk da han rejste til Danmark, han har mulig vis også et længere navn men vi kender det ikke.:-)

• #5   6. nov 2012 Kan det ikke være fuldstændig ligemeget hvad sin hest hedder? smiley

• #6   6. nov 2012 TS: du stiller jo ikke noget spøgsmål, så hvad forventer du folk skriver andet end deres mening? smiley

• #7   6. nov 2012 Omg, hun forventer jo, at i sige hvad der kunne være et flot navn, ikke om i syntes hun skal gøre det!! Undskyld men det bare lidt flabet....

-Btw flot hest/pony. ved godt jeg ikke besvarede dit spørgsmål:)

• #9   6. nov 2012 Undskyld mig, men som jeg pænt skrev, så har hun ikke på noget tidspunkt stillet et spørgsmål!?
    Hvis folk opretter indlæg der blot er en konklusion, så er det svært at svare andet end med ens egne argumenter smiley

Der bliver ikke på noget tidspunkt sat spørgsmålstegn, så om hun vil have hjælp til at finde et navn, hvem hun skal kontakte, når hestens papirer nu er væk, hvordan man skifter navnet, det melder indlægget ikke noget om, og så er det ufattelig svært at svare! smiley

• #10   6. nov 2012 Dig over:Undskyld, men hvis du har sådan et stort problem med det, så spørg mig hvad spørgsmålet er??

Og folk kan nok godt regne ud det er navnet jeg spørger om hjælp til at finde.

• #12   6. nov 2012 Det har jeg spurgt dig om lidt længere oppe, hvis du læser efter smiley
    Og jeg har intet problem, det er jer andre der gør det til et problem!

• #13   6. nov 2012 Nej, det er ikke ren logik Dani, jeg læste emnet højt for to voksne fornuftige mennesker, for at høre, om det kun var mig der ikke havde forstået, at der var et spørgsmål.
    Jeg læste det blot højt, og inden jeg nåede at spørge, spurgte de hvad emnet gik ud på, siden der ikke var stillet spørgsmål (de var ikke hestekyndige, så det var så objektivt som over hovedet muligt) smiley

Jeg spurgte pænt trådstarer om hvad spørgsmålet lød på, men det blev du åbenbart meget sur og fornærmet over. Hvorfor, det ved jeg ikke? smiley

• #14   6. nov 2012 Til TS: Jeg synes bestemt ikke du kan være bekendt at skrive sådan tilbage til mig, når jeg pænt spørger dig om hvad du vil med dit indlæg, og derefter tager dig i forsvar og siger, at du kan have brug for hjælp til rigtig mange ting, og ønsker du får hjælp til lige det du søger! Det synes jeg er meget ubehøvlet af dig!

Kommentér på:
Heste navn?

Annonce