1.160 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Vurdering - Kommer an på så meget. Vurdering - Kommer an på så meget.

Hejsa alle.
Jeg har længe gået og overvejet om jeg skal sælge min pony og komme videre i konkurrencen på hest. Hesten er fundet, men så kommer spørgsmålet så.
Hvor meget kan jeg få får hende som marked ser ud lige nu?
Hvis ikke jeg kan få det store får hende, så vælger jeg ikke at sælge hende, da man som heste ejer selv mener at den er en formue hver hvis i kan følge mig.

Hun er en ren haflinger. Far har gået la i dressur, mor har været B-pony i spring. Hun har selv gået en enkel mb klasse for pony og et enkel stævne, lc, for hest.
For pony har hun hevet en del røde, blå rosetter med hjem. Blevet derby vinder i 2010 på Karlslunde rideklub. Været på vilhelmsborg og startet ponylege. Springstafet og ponygames.
Hun har gået dm to gange for haflinger, hvor i 2011 blev hun Danmarkst mester og kvali. til em 2012 for haflinger og i 2012 blev hun nummer 3 til dm. Her fik hun en samlet plads, 18 plads. Hvor om lørdagen åbnede hun at blive i top 3. Hun er også blevet sjm for haflinger i 2012.
Hun kan rides stort set af alle, dog en rutineret rytter. Hun er den perfekte pony for den pige/dreng som vil nå rigtig langt i sine ponykonkurrencer. Hun har deltaget mod ponyer siden hun var 4 så hun ligger der godt op ad i top 3.
Hun er næsten lige fyldt ti og måler 145 ca med sko. Hun er kåret i HAD. og hvis man ville kunne man sagtens få et enkel eller to føl på hende.
Hun har rødt pas og går lige op i en trailer.
Hvad mener i?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering - Kommer an på så meget.
  • #1   30. okt 2012 er hun kun fyldt 2? også har hun startet alt det? smiley åhh gud vi er bagud hos os smiley

ej joke til side smiley

• #2   30. okt 2012 Synes godt nok det er lidt svært smiley Omkring 70 måske?

• #3   30. okt 2012 Enkel stavefejl.

• #5   30. okt 2012 50-55

• #6   30. okt 2012 Hvis det var min havde jeg sat den et sted mellem 40.000 og 50.000 til at starte med smiley så kan man altid handle ud fra det.

Men din pony er jo ''desværre'' en Haflinger (ligesom min) hvilket jo desværre gør sådan at det automatisk ryger en del af prisen, desværre, så derfor ville jeg nok ikke sætte hende til noget der er meget højre end det, hvis jeg ville være sikker på at få nogle henvendelser - præcis ligesom med fjordhestene. Sådan er det jo nok bare her i hesteverden, rigtig, rigtig træls og bestemt ikke fair, men sådan er det jo.

Men held og lykke med det hele!! smiley rigtig fin pony, forresten.

• #7   30. okt 2012 Tak for svarende! Nu har jeg en lille anelse om hvad man kunne sætte hende til smiley

• #11   30. okt 2012 Hun kan rides af alle. Hun er bare ikke den perfekte første gangs pony, da hun er meget tændt og ilter. Så derfor rutineret rytter... Ingen føl, trafiksikker og kan gå lige op og ned ad langevej, motorvej, jernbane osv. Hun har ingen fejl eller skader. Kan ikke huske hvad hun er kåret med. Hun er spring pony ... Kan godt gå dressur, men det er slet ikke hendes bedste side...

• #12   30. okt 2012 Hej Anna
    Ville mene du kan sætte hende til mellem 60-70 tusind, hun er jo super skøn og med et dejligt sind. Husk at annoncere hende på Everhorse for at ramme nogle af de internationale kunder, som du selv ved er markedet for en haflinger med hendes kvaliteter ekstrem velanset i Tyskland og Holland. Hun har også en rumelighed der vil kunne være interessant, for nogle af de unge ponyryttere der allerede har fået ekstremt lange ben, men genre vil ride deres ponyår (o: og forresten hun går jo en super fin dressur (o: held og lykke med salget og skal prøve at forhøre mig omkring (o: mvh Camilla/Princess

• #14   31. okt 2012 Nu kender jeg hende jo ligesom bedre og kan sige hvem der kan ride hende og hvem der ikke kan. Jo urefarende kan sagtens ride hende en eller to gange om ugen, der skal bare hele tiden være en fast hånd på.

• #15   31. okt 2012 Tak Camilla smiley
    Min mor og jeg snakker stadig om hvad vi skal gøre med hende. Om det er det rigtige at sætte hende til salg. Heldigvis er dette her kun folks vurdering ind til videre. Jeg har nok fundet mig den hest som jeg i fremtiden gerne ville ride på smiley og desværre er økonomien bare ikke til to heste lige i øjeblikket. Så derfor er det et valg der lige skal snakkes lidt ekstra om. Men du må gerne forhøre dig smiley

• #17   31. okt 2012 Jeg ville bestemt heller ikke sælge hende til en uerfaren smiley
    Det er heller ikke sikkert at hun bliver til salg, hvis jeg ikke kan få en del for hende, så jeg kan købe mig en hest. Hesten er fundet, men det er lige det med prisen og når man samtidig ikke har så mange penge på grund af økonomien, så bliver det lidt svært smiley
    Men jeg tager alle jeres råd og vurderinger til mig smiley

• #19   31. okt 2012 Kommer aldrig til at bytte hende smiley jeg synes hun er mere værd end det smiley

• #21   31. okt 2012 Jeg vil stadig ikke bytte smiley

• #22   31. okt 2012 Hvis du alligevel skal sælge, for at købe en hesten, kunne du jo spørge om hun ville bytte, eller købe en tilsvarende hest som gerne vil bytte med dig smiley

• #23   31. okt 2012 Stadig. Jeg bytter hende ikke til hest.

• #24   2. nov 2012 Min mening er, jeg synes du skulle prøve og sætte den til salg til en 40-50.000 og se hvad der kommer af henvendelser... Bare fordi nogen kommer og prøver hende og interesseret i og købe, betyder det jo ikke du behøver og sælge, hvis du synes de slet ikke passer sammen..

Og bare fordi man sætter en salgsannonce op, for og se hvilke henvendelser der kommer, betyder det jo ikke, hvis den rette henvendelse kommer eller den rigtige pris kommer, at man behøver at sælge...

Nogle gange er prisen jo heller ikke så vigtig, hvis man finder den helt rigtige, man vil føle sig fuldstændig rolig ved og sælge til.. smiley

Jeg vil sige prøv og sæt den til salg og se hvilke henvendelser i får og så tag den derfra..

• #25   2. nov 2012 Nu det er en handlinger 50.000

Kommentér på:
Vurdering - Kommer an på så meget.

Annonce