535 visninger
|
Oprettet:
Tag et kig i Billedbladet! {{forumTopicSubject}}
Det er nemlig rigtigt, på side 43... Der er en artikel om min søster som fik en ny nyre af min stedfar. Måske kan i finde mig;)
Og i aften på kanal 4 kl.20:55 kommer hun (og da også mig) i rapportagen og det hedder "Mit liv, din nyre. Så se med derude.
Og måske kan I, i fremtiden tage stillingen til om i vil være organdonere, for det redder mange liv. Min stedfar har reddet min søster.
Ja, det var skam bare det...
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 19 Emner: 138 Svar: 2.412
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 91 Svar: 576
Det bliver alt sammen forklaret i Rapportagen i aften.
Men det er fordi hun havde en nyresygdom som de ikke kunne kurerer medicinsk og tilsidst var hendes nyreprocent kun på 15% og det er meget, meget lidt. Og så fik hun en ny nyre af min stedfar.
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 709
feb 2005
Min søster er 14 år.
Og til AS - Storesøster HG
Det kan jeg sagtens forstå. Jeg mener bare at generelt tager folk bare ikke stilling til det, og de gør det ikke i ond mening, men man tænker simpelthen ikke på det. Men nu hvor hele min familie har været i dette forløb, vil vi alle være organdonere og det er nemlig fordi man finder ud af, hvor meget det betyder...
Og min søster har en meget specielt forhold til min stedfar nu;) Han er nærmest blevet hendes rigtige "far"...
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
feb 2005
Han elsker os rigtig meget ham Ole der (stedfar)
Og det er kun gengældt!
Det har været nogle hårde år ja, men nu kan vi endelig se rigtig fremad og fremtiden ser lys ud;)
Tag et kig i Billedbladet!