{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Hest blev aflivet )': {{forumTopicSubject}}

Deroppe hvor Baunty står, stod der også en hest ved navn Musse (Rigtigt Malurt men alle kaldte hende Musse).

Natten til søndag, havde Musse fået kolik, og som de fleste andre heste, også ville have gjort, prøvede Musse at rulle sig i boksen.
Hun kom desværre til at sidde fast, og kæmpede for at komme fri.
Hun fik selvfølgelig varmen, og der var jo meget koldt der om natten, ognår heste skifter lige fra varme til kulde kan de jo få tarmslyng..
Det fik Musse så desværre, og da jeg kom derop søndag formiddag, havde Musse det bare rigtig skidt, Der var massere af blod i hendes boks, og hun lå bare ned, med sår i hovedet, og på benene, og svedte, og nærmest "stønede".
Dyrlægen havde været der 3 gange, og hun blev hentet 5 kvarter efter, og kørt tl et dyrehospital nær Esbjerg. (3 timer, fra der de står) .

Med det samme da hun kom blev hun opereret, og vi havde fået at vide, om tirsdagen, at operationen gik godt..
Men så onsdag, fik min venindes mor en sms, hvor der stod at Musse var blevet aflivet, fordi hun havde det så skidt (Min veninde har os hest deroppe) .
)':

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest blev aflivet )':
Kommentér på:
Hest blev aflivet )':

Annonce