{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

.. :'i {{forumTopicSubject}}

Heej Folkens! smiley Jeg ved godt at det her ikke er en "diskussion" men ville bare lige ud med mine triste og sure tanker..

Jeg rider bidløs på min Fjordhest, men det går ikke lige så godt for tiden.. Da jeg var ude at ride Idag, stak hun af med mig flere gange, jeg gav self. ikke op! Men til sidst blev jeg simpelthen så sur på hende, og hev hende i tøjlerne og råbte "F*cking lorte hest, så stop dog, når jeg siger det!" Hun stoppede, men med meget besvær. Jeg hoppede ned og rev hende hårdt i tøjlerne igen, og gik med hende resten af vejen hjem, jeg havde virkelig ikke lyst til at ride på hende mere!:(

Da jeg kom hjem gik jeg ud til min Far i haven, han spurgte self. om hvordan det var gået ude ved Tawra (min fjordhest). "Øhhmm.. det gik ikke så godt" sagde jeg, og så begyndte tårende at komme frem, jeg syntes at det var barnligt vis jeg begyndte at græde! Det var jo ikke verdens undergang.
Min Far spurgte så hvorfor det ikke var gået godt? Jeg sagde at det var fordi at hun var totalt ligeglad med mig, stak af med mig og mega ophisset.. Min stemme knækkede sammen, "Jeg ødelægger hende jo! når jeg river så meget i tøjlerne på hende.. hva' er det jeg gør forkert, siden hun ikke lytter til mine signaler!?"

Jeg kan virkelig ikke klare at være sur på min Fjordhest hele tiden, som jeg er i øjelikket! Og jeg begynder næsten at græde, hvergang jeg tænker på alt det onde jeg gør mod hende.. smiley Min lille skat<3

Undskyld mit lange og useriøse forum.. //staves//

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  .. :'i
  • #1   28. okt 2012 Du trænger vidst til at få en lille smugle hjælp med at få lavet nogle signaler din hest lytter til. Kender du en som kan hjælpe dig med at opdrage din fjordhest?

• #2   28. okt 2012 Hvad for en trense rider du med, nu hvor du rider bidløst? smiley
    Det lyder til, at din søde fjordhest har fundet ud af, at hun kan løbe om hjørner med dig og nu bruger hun det imod dig. Jeg synes du enten skal bruge en masse tid på ridebanen fra jorden og ryggen, hvor du virkelig for markeret signalerne igen og måske overvejer, om du måske skulle finde en trense som hun måske reagerede lidt bedre på, når du rider ud med hende smiley

Jeg kender det alt for godt, det med at hesten virkelig prøver en af, men lad være med at give op, det skal nok komme igen! smiley Og ja, man fortryder når man hiver i hesten eller bliver sur på den, men det er menneskeligt at fejle smiley

Håber virkelig at din fjordhest begynder at lytte til dig igen og at i finder hinanden igen smiley
    Hilsen Cecillie

• #5   28. okt 2012 SOF: Nu mente jeg ikke ordret "løbe om hjørner" med hende, men altså at den har fundet ud af, at den kan gå sine egne veje og bare stikke af, for hun kan ikke holde den smiley Det var det jeg mente smiley

• #8   28. okt 2012 Den har jo ligesom lært, at pigen ikke kan holde hende, jamen så kan den gå sine egne veje smiley Det er jo det jeg mener, altså at problemet ligger i at hesten har lært, hun ikke kan holde den! smiley

• #9   28. okt 2012 Undskyld, med overskriften!! det var en fejl smiley
    Jeg kan bare ikke finde ud af at lave overskriften om nu..

• #11   28. okt 2012 Der er vi så forskellige smiley

og nu var det ikke dig jeg skrev til, men trådstarter, så ja, det kan egentlig være ligemeget for mig, hvad du mener smiley
    Og det var ikke meningen med min besked at fokus skulle være på grundlaget, men på hvad hun skal gøre for, at komme videre smiley

• #12   28. okt 2012 FOLKENS:
    Jeg har haft Tawra i snart 2 år nu, og hun har ikke altid været sådan!! Hun har bare været "ligeglad" med mig og mine signaler i en periode, ca. 2 måneder eller sådan noget:)
    Og ja, jeg ved godt at alle heste har sine dårlige dage, det er jo et levende væsen. Men hun har bare haft utrolig mange dårlige dage, her i de sidste 2 måneder.. ( Hun har da også haft nogen enkle gode:) )
    Jeg kan snart bare ikke klare at være så sur på hende mere, hele tiden.. smiley

// Jeg rider med hackamore, men overvejer at begynde med bid.. //

• #14   28. okt 2012 Frida:
    Jeg synes ikke du skal begynde at ride med bid i første omgang, jeg synes hellere du skal øve dine signaler derhjemme først og måske have en med fra jorden når du rider på tur smiley Jeg er ret sikker på, at du kan - med træning - få din gamle Tawra tilbage smiley

Kommentér på:
.. :'i

Annonce