{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Svært at finde part {{forumTopicSubject}}

Hej har i også oplevet det med at det er svært at finde en part.

Jeg har søgt i et år snart to og er da ikke kræsen med højde, alder osv. , men kan bare ikke finde noget.
Tit er det også sådan at så finder man noget og bliver helt vildt glad og så vælger ejeren at sælge hesten, inden man overhoved har nået at være ude og prøve den.

Ville så gerne begynde at ride igen og have part, men hvis det bliver ved sådan, så kan det jo tage mange år endnu. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært at finde part
  • #1   28. okt 2012 jeg oprettede en annonce på heste-nettet og fik en masse tilbud! Det kan klart anbefales smiley

• #3   28. okt 2012 mathilde
    Havde du ikke din egen hest? smiley

• #4   28. okt 2012 Mathilde: Koster det ikke at lave en annonce på hestenettet... er bruger og ville engang oprette en annonce og så stod der nået med at jeg skulle betale

Hrefla: Har haft mange rideskolepony-parter..... men det er bare ikke sjovt at have en part, som man kun må bruge i weekenderne, og som så er træt efter. at være blevet redet mange timer igennem ugen (som jeg synes er syndt for heste og ikke et rigtig hesteliv da den jo næsten er en slave).
    Endte så med kun, at ride på ponyer, som var rideskoletrætte, så det bukkede og alt muligt i ridetimer, så det endte med at de næsten ikke blev brugt mere af andre "elever"

men må sige at den part jeg havde, som var mest rideskoletræt, var den bedste part jeg nogensinde har haft og det er den som jeg har oprettet herinde smiley Den blev så kun brugt af mig og en anden pige, som red den en gang om ugen.

• #5   28. okt 2012 Jeg bor i Åbenrå som er en meget stor by i Sønderjylland... og søger i hele Åbenråkommune og jeg synes altså at man næsten ser heste overalt her, men der er vist bare ingen, som søger en part

• #6   28. okt 2012 Det kostede ikke noget for mig smiley
    Så prøv du bare igen!

• #7   28. okt 2012 Tja, jeg har det omvendte problem .har en hest der mangler en part, men kan ikke opstøve nogen der er interesseret. Han er ellers sød og nem, men der er self den begrænsning at han ikke må springe og at han ikke er god til at gå tur alene (men da vi tager på tur mindst en gang ugentligt, er det jo ikke sådan at man ikke kan komme i skoven, det er jo bare at tage med der)

Tilgengæld er det ganske gratis, intet staldarbejde, ingen krav om rytters niveau udover at man skal kunne håndtere en hest alene (altså uden hjælper) og behandle den ordentligt.
    Om man så vil ride næsten hver dag, arbejde fra jorden, lære at køre (han er brugt til konkurrencekørsel og vi er naturligvis villige til at hjælpe med at lære det) e.l. er faktisk næsten op til parten.
    synes jo selv det er en god mulighed for en der ikke selv har mulighed for at have hest, men det synes partrytterne åbenbart ikke...

• #8   28. okt 2012 havde samme problem som michelle men har for en uge siden fundet den helt rigtigt pige der kommer så tit hun har lyst og rider, nusser, hygger og tag med til stævner...!! jeg har ventet i næsten 1 år og det er jeg glad for, jeg har ventet på den rigtigt og det har jeg fået...!!

• #9   28. okt 2012 Jeg har dog kun været partrytter i fire måneder, men havde intet problem med at finde en. Først fik jeg part på en hest der stod derude hvor min tidligere hest havde stået. Hun flyttede så den til et nyt sted, hvor jeg så så at jeg kendte en der stod der i forvejen, oh hun har tre heste. Så jeg stoppede på min første part, primært grundet økonomi, og passer nu hendes tre (to af dem mest) jeg kan komme så tit jeg vil og det koster mig ikke noget smiley

Så vidt jeg ved er det gratis inde på heste-nettet. Du har ikke nogle veninder der rider et sted, hvor du kunne sætte sedler op?

• #11   28. okt 2012 Altså jeg får tit beskeder fra random mennesker dom spørger om mine heste søger part. Det gør de ikke, men beundrer den flid de piger har! Hvis du har bare lidt erfaring og er gammel nok til at man tør overlade ansvaret til dig - så burde det ikke være vildt svært. Jeg ville sætte et opslag op i den lokale rideklub, nede i brugsen, cykle rundt til gårdene og spørge osv smiley
    Det kan være folk ikke lige havde tænkt at deres hest manglede part, men når nu du spørger... smiley

• #12   28. okt 2012 Her da jeg havde solgt min pony.
    Der søgte jeg part inde på heste-nettet.dk og det er gratis. Og jeg fik en del henvendelser. Og ja fik så en gratis part smiley og skulle intet lave ud over at ride smiley

Kommentér på:
Svært at finde part

Annonce