843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

ny hest ny hest

står og overvejer ny hest. jeg er bare stadig itvivl om hvilken hest det skal være.

jeg har min 5 års jeg lige har tilredet og vil gerne have et føl. tror jeg. jeg leder efter en hoppe med spring kapicitet.

har i evt sider fra avlere! der sælger. (altså ikke private).:D

alle racer har interesse. har kigget lidt ved bluehorse. men det dog liiiiidt i ovrkanten af hvad jeg vil give.:D

så ja jeg er bare på udkig lige nu og mangler lidt sider at kigge på. og evt steder hvor der kommer føl næste år så jeg om et år +- måske står med en lille baby.:D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny hest
  • #1   26. okt 2012 Altså du mangler en hoppe til at smide i fol ?

• #2   26. okt 2012 Nej hun vil viste købe et føl..

• #3   26. okt 2012 Hvis du leder efer en med spring kapicitet, var det måske ikke hos Blue Hors du skulle kigge, da de har dressur heste smiley

• #4   26. okt 2012 Men jah er ask du skal kigge hos hehe hvis det er spring.. =)

Hvorfor finder du evt ikk en hoppe mave?? så kan du selv vælge hingst

• #5   26. okt 2012 jeg er usikker på om hvorvidt jeg vil have et føl eller unghest.:) så derfor mangler jeg lidt at kigge på

grunden til jeg overvejer føl er; man får trænet den på sin helt egen måde og har kun været 1 andet sted og man får lov til at følge den hele dens liv.

grunden til unghest: den er muligvis tilredet og det ville være okay for jeg har også min anden duncan. og senere med hoppen kan jeg få hende ifol med en lækker hingst. og få en ny baby. det andet gode ved hoppen er man ikke kommer til at vente flere år på man kan ride (ikke at det kun er det der er vigtig) men man kommer heller ikke til at følge den på samme måde som en lille baby.:D

så skal bare have lidt link med forskellige heste/føl så jeg kan se hvad jeg leder efter og falder lidt for.:)

• #6   26. okt 2012 nanna det havde jeg sq da slet ikke tænkt over.:D haha. jeg kigger bare lidt rundt.:D
    ask har jeg også kigget lidt ved og der var også nogle lækre nogle.

fordi jeg ikke er så vild med tanken om at låne en mave. og hvis de så ikke får følet og snyder en osv osv.:D og så skal jeg til at finde en hoppe og en hingst jeg vil have.:D og om de passer godt sammen osv osv.:D

jeg er lidt forvirret over hvad jeg vil.

• #7   26. okt 2012 Hehe svært nå du ikk selv ved hvad du vil have jo smiley

• #8   26. okt 2012 ja meget.:D

men kender i ikke nogle stalde med salgsheste og måske noget avls stald.
    altså i hvertfald søger jeg en sporty type. med en lækker gang og en højde på mindst noget i stil med 170 så vi snakker ihvertfald ikke en islænder lige for at nævne noget.:D

• #9   26. okt 2012 Ude ved os har vi et kulsort plag, med en blis, hun er vel 2-3 år efterhånden.
    Hun er rigtig sød, sporty bygget, høj og har virkelig flotte gangarter. Især traven synes jeg er flot smiley
    Vi har også et andet dejligt plag, men han er vallak, og pony...

Jeg ved dog ikke om de sælger hende (står privat), men jeg ved hun har fuld tavle og DV.
    Du kan jo skrive, hvis det er interessant, så kan jeg spørge dem smiley

• #10   26. okt 2012 du må meget gerne undersøge det.:) lyder super lækker kulsort og blis.:D

• #11   26. okt 2012 skal det være en hoppe? jeg har en fin hingst fra i år ?

• #12   26. okt 2012 søger ikke fra private.:)

• #14   26. okt 2012 det ved jeg ikke rigtig. men det har jeg det bare bedst med.:)
    også hestens kvalitet fås lidt bedre. (jeg siger ikke man ikke kan finde en god her inde, for det kan man bestemt. men man kan også bare blive snydt her inde og det vil jeg helst ikke.:D

• #15   26. okt 2012 øh Du skal vel ud og kigge inden du bestemmer dig for en ny plag, eller vil du bare købe en over telefonen?? Jeg er skam seriøs avler, og min er efter Blue Horse Olymbrio, og den er ikke billig, og en seriøs annonce er lavet på Ridehesten.com, og nej jeg handler heller ikke her inde !

• #16   26. okt 2012 Jeg står med en hoppe som du kan låne maven på, eneste krav er dog man selv betaler de udgifter i form at bedækning og eventuelt andet foder.. hun kan dog ikke stå andre steder end hos mine forældre da hun springer over alt .. hun kan ikke rides mere men intet avligt og laver super flotte store føl som har haft stor lyst til at springe ( også begge efter sprijg hingst ) og med hensyn til at snyde ser jeg ingen grund til det da jeg ikk står og kan bruge flere heste men min hoppe elsker at have en baby og hun kan som sagt ikk bruges til andet end foldhest alligevel

• #17   26. okt 2012 http://www.team-frandsen.dk/da/95025-Til-salg

Kommentér på:
ny hest

Annonce