{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uvelkommen
  • #1   25. okt 2012 pas jeg syndes alle er velkommen

• #2   25. okt 2012 Billederne skal være tydelige, og teksten skal være god og beskrive hesten. Der har været folk der har oprettet andres heste og sagt det var deres. Inden du opretter hesten, er der nogle felter du skal krydse af, hvis du kan sætte "flueben" ved dem, burde din hest kunne komme ind! Derfor skal billederne være tydelige, og teksten skal være beskrivende.
    - Du er såmen ligeså velkommen som os andre! smiley

• #3   25. okt 2012 når man byder velkomme eller afviser, er der nogle felter man kan krydse af. Der står bl.a at du ikke skriver nok, billeder er dårlige osv. Det er ikke noget vi finder på.
    det er standard for alle der lægger heste ind.

• #5   25. okt 2012 det er et galleri, derfor skal billederne også være en vis standart, ikke forstået på den måde at det skal være taget med et spejlreflekskamera smiley

• #6   25. okt 2012 Nu kan jeg ikke afvise eller byde velkommen, da mine heste er oprettet under min datters bruger.
    Men synes man skal tage hensyn til hvad alder personen har som opretter en hest.
    Hvis det hele dog er meget mangelfuld (billeder og tekst) skulle man måske overveje om det er lysten der mangler for at oprette en hest og bruge lidt tid på det. smiley

• #11   25. okt 2012 Mange følger/laver deres egne fortolkninger af reglementet for oprettelse af en hest her på HG.. Der står der noget med min 5 billeder, helst ikke sløret, og der skal gerne være en rimelig god tekst da man skal kunne fornemme hvilke relationer man har til hesten, da der er nogle som bare finder nogle billeder på nettet og laver fiktive heste.

Tror det er derfor, men ved det da ikke med sikkerhed. Personligt har jeg det selv i tankerne de få gange jeg måske hjælper til med at byde velkommen.

• #12   25. okt 2012 Nu har jeg lige været inde og kigge lidt, og ved ikke om du har ændret i din profil efter du er blevet godkendt herinde, men synes faktisk dine billeder er ganske udemærket, og godt varieret. Håber da der kommer flere.

Din tekst er også fin, måske lidt mere.

Der hvor jeg kunne forestille mig der er nogle der har rynket på næsen ville være ved racen, da du ikke har stamtavle på den, vil der være nogle som ville tænke den skulle under anden særlig race, også selvom den har de 2 ekstra gear.

Det var bare lidt herfra.. smiley

• #13   25. okt 2012 Jeg ka godt lidt forstå det på billederne.
    Der er ik et eneste billede, hvor du ka se hele heste, ku forfra, men det gir ik et ordentlig indtryk.
    Jeg selv vil gerne ha der er ordentlige billeder (behøves ik at være med spejlrefleks)
    så jeg ka få et ordentlig indtryk.

Kommentér på:
uvelkommen

Annonce