{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.536 visninger | Oprettet:

Pony :'D {{forumTopicSubject}}

Uuuf,
Idag har jeg ikke været i skole fordi jeg skulle ud og glo pony :'D .
Jeg skulle op og prøve en del der oppe ( Hvor det nu var ) jeg prøvede først en fin en, den var bare lidt for Kvik og for stærk /: ,
så prøvede jeg en rød en , den var rigtig sød ( Det skal siges at de ALLE kommer fra Holland! ) hun skulle bare drives rigtig godt på, men ellers rigtig sød smiley . Der var to der var halte, og efter den ene var halt skulle jeg prøve en New Forest type, den var bare ALT for stærk til lille mig /: . Bag efter, kom der en RIGTIG lækker og fin Hollandsk-Sportspony, hun var rigtig fin og sød i starten at ride, men efter lidt tid, blev hun "ung", og prøvede mig af /: .Uuuf, efter den kom den<b>fineste,fineste</b> Palomino hoppe , hun var rigtig lækker <3, men der var alt for meget "go" i hende , hun var for meget fremad gående , og hun løb af med mig i Galloppen /: .(ØV) Efter den kom der den anden der var halt, eller hun var øm fordi de <i>lige</i> havde fået sko på smiley .
Nu kommer den bedste !
En 6'års welsh hoppe, fuld stamtavle.. Hun er rigtig sød at ride, hun søger ned til bidet, hun havde aldrig sprunget før, men alligevel ville jeg prøve smiley , og selvf, måtte jeg det :'D .(det var nogle rigtig søde mennesker smiley )
- Hun springer faktis rigtig godt smiley . Første gang var det bare i trav, hun tøvede en lille bitte smule , så igen også i trav bare lidt mere frem ad. Så i gallop, hun tøvede lidt, men kom over <3.
Så skulle vi jo lige igen, og denne her gang gjorde hun det som om hun havde sprunget i mange år <333.

Jeg håber rigtig meget jeg må få hende :'D , hendes navn er ElseMieke d: .

- Et bette indlæg fra en RIGTIG glad Iza :'D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pony :'D
Kommentér på:
Pony :'D

Annonce