{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hør-strøelse
  • #1   20. okt 2012 Begge mine heste går på hør. Super godt! Det suger godt og det er nemt at muge ud i.
    Men jeg må indrømme, at jeg ikke ved hvor jeg får det fra - det er min kære far der står for de indkøb smiley

• #2   20. okt 2012 Min hest står på hør. Virker udmærket. Dog er det bedst (synes jeg), hvis du blander tørv og hør sammen (cirka 50% af hver) da hør ikke pakker sig ordentligt. Det gør tørv tilgengæld + suger meget. Jeg lysner så op med hør + gør den mere luftig.

Tager vådt ud ca. hver anden dag + tager klatter flere gange om dagen.

Hvor jeg står opstaldet har de lige skiftet hør ud med tørvmix (tørv og spåner) da hør er blevet for svært og dyrt at få fat i. (Bruges også til industri).

Men helt klart et god produkt! smiley

Mvh.

• #3   20. okt 2012 Hvorfor skal det lige være hør? smiley
    For jeg kan stærkt anbefale træpiller, det er super let at holde. Jeg muger klatter en enkelt gang om dagen, og man behøver ikke fjerne det våde, fordi det hurtigt suges ned i pillerne. Én gang om ugen skal du hælde en ny pose træpiller ud i boksen smiley

• #4   20. okt 2012 tja, nu er det bare lige hør jeg er intresseret i smiley ikke nogen anden grund end det....bruger aktuelt spåner eller træpiller. Har bare læst lidt om hør på nettet og synes det lyder godt, men kan ikke helt finde ud af hvor jeg køber det henne

Kommentér på:
hør-strøelse

Annonce