Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pynt til stævne? :-)
  • #1   19. okt 2012 Sten i manen på hesten, slips lavet kun af sten, håret sat op i en knold og med de samme sten som i hestens man smiley
    Elsker glimmer, så gerne så meget som muligt smiley (Dog så det stadig ser pænt ud)

• #2   19. okt 2012 sløjfe i halen* og pande lok. (han har strit man)
    og lidt glimmer i halen.

• #4   19. okt 2012 Synes det er ret grimt med alle de der sløjfer og pjat, gider ikke at det ligner at jeg har brugt flere timer på at gøre min hest flot smiley self. Fletter jeg rosenknopper til de store stævner, og måske en smule showshine. Synes at det skal være hestens naturlige look som skal vække opsyn på stævnepladsen, gerne matchende sæt. Jeg har feks. burberry bøjler og underlag, det er flot, uden at være for meget smiley glimmer minder mig om rideskoleryttere smiley

Når vi rider ponygames stævner spraymaler vi klubbens initialer på hestens røv, og i manen. self. i klubbens farve smiley

• #6   19. okt 2012 jeg sørger altid for min hest skinner og er ren også har jeg altid rosenknopper til stævner da det klær hende rigtig godt, men glimmer og sådan det bruger jeg ikke smiley

• #7   19. okt 2012 Naturlig ren hest, med Hvidt underlag , Danmarks glimmer pandebånd, hvide bandager og hvide klokker, opflettet hest med krøller i halen . Evt lidt babyolie rundt om mule og øjne.

Whitaker hjelm med klare sten , vil gerne have en plastron nål med sten også til dressur hvis jeg engang kaster mig ud i det smiley

I spring . HL hvid underlag med rød kant, hvide gemacher , sort speed air hjelm og rød Animo jakke der matcher underlag , og London farvet læder smiley så er vi enkle og smarte

Kommentér på:
Pynt til stævne? :-)

Annonce