{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Info fra HG: Forsideændringer
  • #1   2. okt 2012 synes den bliver meget lang og lidt rodet, men svært at vudere det når der kun er tale om et billed

• #2   2. okt 2012 pænt ser det ud, og det gør det nuværende også.
    personligt er jeg meget træt af alle de ændringer, der gør det hele tungere.
    Os herude på landet kan ikke få hurtigt internet, og dermed næsten ikke åbne hestegalleri efter der er foretaget alle de ændringer.
    Det er meget lidt, jeg har lyst til at bruge det. Kun pga alt det bøvl det nye design gør ifht min internet opkopling

• #3   2. okt 2012 vil sige det samme som fæhesten, kan godt blive lidt rodet, men ser ellers meget fint....

• #4   2. okt 2012 Synes bare det skal være som det er nu smiley ser meget pænt ud, men det er godt som det er smiley

• #5   2. okt 2012 Jeg synes det virker langt bedre og mindre forvirrende sat op, end det nuværende, men banneret mangler, synes jeg.
    Som det er nu, er det jo også meget langt.

• #6   2. okt 2012 Jeg synes dog en ting er super træls, det er at man skal lede efter logmenterne nu.
    Før kunne man hele tiden lige følge med, nu skal man helt i bunden for at kigge.
    Desuden ville det også være noget bedre inde på hesten, at man skriver i bunden, det er bare at trykke page down så er du i skrive feltet, nu skal du sådan ned over hesten osv først, og så ikke for langt.
    Ved godt det ikke er noget omkring forsiden, men nu da I spørger I åbent forum ville jeg alligevel give min mening om det andet.

Jeg savner stadig det gamle hg, simpelt, nemt at komme rundt i.
    Pas på I ikke laver det for fancy, for det er en smule belastende at finde rundt i.
    Det med gallerierne er blevet rigtig fint osv.

Keep it simpel!

• #7   2. okt 2012 Jeg synes ikke det er særlig godt, vil hellere beholde det som det er nu. smiley
    Jeg kan nemlig godt lide at der øverst (som nu) er de nyeste annoncer, og seneste viste. smiley
    Ville hellere have at I fik kigget mere på Video-delen her på HG. På det gamle desng, var der seneste viste under ALLE video'er, det er der ikke længere smiley
    Ellers mangler Heste/Pony-søgningen også lidt afpudsning, hvis man søger på et heste-navn; "Diva", ville det være dejligt hvis det KUN var heste som hed Diva der kom frem og ikke også andre gallerier, hvor der i teksten er skrevet Diva smiley
    Men behold forsiden som den er smiley

• #8   2. okt 2012 Jeg har også kun haft problemer med det nye Hestegalleri.. Det bliver simpelthen for langtsomt, når jeg går ind på siden smiley Så nej tak til flere ændringer..

• #9   2. okt 2012 BIG THUMBS UP HERFRA!
    Meeeeeget meget mere overskueligt, jeg kan godt lide at hverandet afsnit er i hvid boks, de gør det lettere at skelne de forskellige "kategorier fr hinanden smiley Såsom fx marked, gallerier, osv smiley

Jeg synes det er fedt med dagens bedste video, galleri og fotoalbum! smiley

Jeg kan lige nu ikke sætte en finger på noget jeg ikke kan lide smiley

• #10   2. okt 2012 FOR LANGT!

Puha... Kan I huske mange klagede over at der kom alle ens henvændelser frem m.m? Kan I ikke gøre det til 5 igen - det er da SÅ provokerende med at den er SÅ laaang ....

• #11   2. okt 2012 hmmm den er lidt svær :)...

"udvalgt indhold" - den er jeg virkelig i tvivl om, jeg kan ikke helt gøre op med mig selv om det er noget jeg vil kunne lide, eller om jeg faktisk allerede synes den er "i vejen" ment ved at for mig er den forstyrrende, også fordi det er meget stort i forhold til de andre billeder på siden..

min første tanke var faktisk at jeg meget hellere så "statusopdateringer" fylde den plads ud smiley
    og så der hvor i nu har sat statusopdateringer, kan i sætte forumemner med flest svar, og/eller forumemner uden svar - det passer vel egentlig godt ind i den rubrik smiley

Markeds delen synes jeg faktisk er virkelig fed!! især det med at man kan se det man sidst søgte smiley thumps up for det smiley

"fotoalbum/video/udfordringer" - også fint, fed detalje med den ekstra fane "populære/opløbet" :)..
    men en bøn til at den for videoer så er ugens mest populære eller lign (som på det gamle HG, og ikke de mest sete videoer, for dem har vi jo alle set smiley )

det nederste galleri - bedst bedømte tror jeg i har kaldt den, kunne for min skyld godt forblive som den er nu - altså lille smiley
    går ud fra at "alle vores mærker" vil være racer herinde smiley lækkert at den kommer tilbage, måske man så kunne sætte bedst bedømte ved siden af raceoversigten?
    så kortner det også lidt af siden smiley

• #12   2. okt 2012 Jeg har forresten været ekstrem positiv omkring HGs ændringer, men lige her de sidste par ændringer har godt nok gjort mig irriteret.. Lige nu bliver det bare irriterende at I lave ændringer, på ændringer, på ændringer, istedet for at få rettet op på alle jeres problemer herinde med billeder m.m.

Jeg synes forsiden er pæn som den er nu, og let overskuelig.

• #13   2. okt 2012 nårh ja, jeg er helt enig i det en anden skriver, med at det er fedt tingene er delt op ved at nogle af boksene er hvide - så flyder det hele ikke sammen smiley

• #14   2. okt 2012 Jeg synes også det er allllllt for langt!

Og forstår ikke hvorfor der skal det der 'Udvalgt billede' ... Så var det bedre der var en samlet oversigt over HA og Admin emner fra forum, så folk bedre kunne finde de emner..

• #15   2. okt 2012 Tjoo, hvorfor ikke? Jeg kan stadig ikke finde ud af det nye vi har. Så heller få lavet de ændringer hurtigst muligt, så vi ikke når at vænne os til det her først.

• Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #16   2. okt 2012 Jeg synes den ser meget nydelig ud, en smule lang, men langt mere overskueligt end den vi har nu. Og elsker, at listen over hesteracer kommer tilbage med det design smiley

• #17   2. okt 2012 Enig med Nane

• #18   2. okt 2012 Tusind tak for al jeres feedback. Lige en note til jer der synes siden er længere: vi har faktisk prøvet at fjerne lidt indhold på forsiden - og den er blevet en lille smule kortere smiley

Mvh. Simon/HesteGalleri smiley

• #19   2. okt 2012 Syntes den virker fin smiley go for it.

• #20   2. okt 2012 Til de der synes det nye forslag er for langt - Her er en sammenligning med den nuværende forside:

profilbillede
  • #21   2. okt 2012 Jeg syntes helt klart at det er mindre forvirrene end det vi har nu

• #22   2. okt 2012 Desuden så synes jeg det er super at alle racerne kommer op på forsiden igen. Den liste brugte jeg nemlig rigtig meget på det gamle HG, så den er savnet.

• #23   2. okt 2012 Jeres nye forslag er meget, meget mere overskueligt!
    Jeg kan godt lide at det bliver delt lidt mere op i kategorierne - det er en rigtig god ide - tror langt de fleste vil blive glad for det, når man lige har vænnet sig til ændringen smiley

Men selv med en rigtig god forbindelse, er siden blevet noget langsommere, I er jo nok opmærksomme på det, glæder mig til det er rettet op.

Et ønske mere:
    I kunne også overveje en form for betalingssystem på 'Markedet'. Der bliver handlet rigtig meget herinde, det seneste år har der været en radikal ændring i mine afsluttede handler her på HG. De er steget min. 100%, hvorimod mine handler hos jeres 'konkurrent' HN er ca. halveret. Hvis I lagde en undersøgelse ud, tror jeg at I vil mene, at der er grundlag for et tillidsvækkende system...fx. lign. det Trendsales har. Torsdag + fredag i sidste uge, var jeg igen udsat for en ung piges snyd. Hun havde solgt den samme vare, flere gange til flere forskellige. Min vakse bankrådgiver kontaktede lynhurtigt pigens bank, og vi var heldige denne gang at få vores penge tilbage. Jeg vil med glæde se frem til et betalingssystem.

Mvh Lisa.

Mvh Lisa.

• #24   2. okt 2012 Fed ide lisa! Den bakker jeg op om! smiley

• #25   17. okt 2012 Dejlig overskueligt smiley Kan godt lide at alle racerne er kommet på forsiden :-)synes også det er rart at i har lavet det i nogle boxee eller hvad man nu siger smiley

• #26   17. okt 2012 Hmmm... virkede også lidt langt på mig, men bare kom med den nye forside, bare vi så også kan sætte billeder ind på annoncer, album, mm fra vores fx iPhone, og oprette album uden det er et must at have oprettet hest, så er jeg en yderst glad bruger. smiley

• #27   17. okt 2012 Jeg synes det er en rigtig god forside i har fået lavet der. Den virker meget mere overskuelig og enkel end den nuværende. Specielt når den bliver sat ved siden af den nuværende på Lykkes billede.

Og er også glad for at listen over racer komme tilbage på forsiden. Den brugte jeg også meget før.

Kommentér på:
Info fra HG: Forsideændringer

Annonce