{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Fundet min gamle pony :-) {{forumTopicSubject}}

Åh jeg er så lykkelig!
I får lige historien (prøver at gøre den kort!) smiley
Som nogle af jer måske har set, har jeg det seneste år søgt efter min gamle pony Beauty. Jeg solgte hende for 7 år siden, hvor hun kom over til en super familie, desværre af personlige årsager er de nødt til at sælge hende, og det er ikke til et hjem jeg personligt syntes om. Nok om det! De sælger hende videre til en rideskole (finder jeg ud af efter en del undersøgen) Og det skal siges hun bestemt ikke egner sig som rideskolepony! Hun er meget reserveret og knytter sig ikke til mange.
Men jeg tager så (4 år siden) over og besøger hende på den rideskole, hvor hun er tilsalg. Desværre har jeg ikke mulighed for at købe hende, og egentlig håber jeg da også en lille pige kan få hende, så hun kan bruges i konkurrencer osv (hun er meget aktiv)
De lover mig at kontakte mig når hun er solgt, men hører intet og grundet mange ting i livet skubber jeg det lidt væk.
For et år siden kommer jeg i tanke om det, og jeg prøver at kontakte rideskolen, uden held, så kører den lange tur derud for at lede efter hende. Desværre uden held, Beauty er ikke længere derude. Jeg får nummeret på formanden som jeg desværre aldrig hører noget fra trods mange opkald smiley
Jeg melder mig ind i mange grupper der omhandler rideskolen, og får til sidst kontakt til en der ved hvem hun er solgt til, og får også et link til personens facebook hvor jeg skriver om hun ejer Beauty. Jeg skriver en del gange men får aldrig svar.
I desperation kører jeg igen den lange tur, jeg prøver at besøge nogle rideskolen i nærheden af hvor pigen skulle bo, men ingen kender Beauty. På vej til en af rideskolerne kigger jeg ud på en mark og DER ER HUN! :-)))
Jeg kører ind til gården og fortæller dem hvordan det hele er, familien er utrolig søde, og pigen fortæller at hun aldrig har set mine beskeder.. Men ja, sagen er at hun ikke længere er interreseret i Beauty, og hun derfor er til salg.
De næste dage vender og drejer jeg det mange gange i hovedet, da det jo er dyrt at have hest, jeg bor i lejlighed osv.

Men! Nu har jeg endelig samlet sammen og lørdag henter jeg min lille prinsesse hjem igen :-)!
-Og denne gang skal jeg aldrig slippe hende af syne igen!

Håber i har det lige så fantastisk som jeg har det lige nu :-)))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet min gamle pony :-)
Kommentér på:
Fundet min gamle pony :-)

Annonce