{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Reflekser - til både hest og rytter :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Ja, som I nok også har lagt mærke til, så er det begyndt at blive mørkt vildt tidligt, og dermed skal der til at sættes reflekser og lygter på hesten, hvis man skal ud og ride om aftenen smiley
Jeg har aldrig rigtig redet efter mørkets frembrud, så derfor har jeg aldrig haft brug for at have reflekserne, men i år vil jeg ikke lade mørket ødelægge det, så nu skal der handles ind! smiley

Hvilke reflekser er mest nødvendigt at købe for mig? Hvordan sætter i lygter på hestene? og Hvilken slags lygter bruger i? smiley
Hvor køber i jeres både til hest og rytter? Det skal dog IKKE være for dyrt! smiley

Jeg ville virkelig blive glad, hvis jeg kunne få lidt hjælp, for jeg er virkelig lost, når det kommer til det her smiley

- Cecillie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reflekser - til både hest og rytter :-)
  • #1   29. sep 2012 Jeg bruger reflekser på alle 4 ben på hesten, plus klokker, har selv refleksvest på, også har jeg en lygte monteret på benet.

Evt også ridedækken med refleksstriber.

Jeg har tænkt mig at købe mit ved horze eller hooks. de har det til rimelige priser, og også et godt udvalg.

• #3   5. okt 2012 Hej Cecillie. Vi har masser reflekser så du behøver ikke købe nogle. Og Jessica har en lygte som du garanteret gerne må låne.
    Den skal monteres på rytterens venster ben og skal lyse hvid fremad og rød bagud. Og reflekseren om hestens ben må ikke være mindre end 5 cm i bredden.:)
    God tur i mørket.

• #4   24. okt 2012 horze har tilbud på reflekter

Kommentér på:
Reflekser - til både hest og rytter :-)

Annonce