{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Bytter om på navnene :( {{forumTopicSubject}}

I sommers måtte vi desværre aflive Tasha pony Bell. Tasha tog det rigtig pænt og vi har efter behov snakket om hende, mens vi også har søgt efter en ny.

Nu har vi fundet en ny pony, en rigtig drømmepony til hende. Caddie er virkelig alt det vi drømte om hun skulle være, alt det vi håbede Bell var. Bell kan ikke gøre for hun var slidt og syg, det var det bedste vi gjorde for hende.

Mit problem er at nu har vi jo så Caddie og Tasha er ved at være rigtigt forelsket i hende, Tasha er 7 år, og det går forrygende med dem. Men mig dumme mor her kommer igen og igen til at kalde Caddie for Bell og jeg hader mig selv hver gang, for kan se at selvom Tasha prøver og skjule det så gør det lidt ondt dybt inde. Hun vil nu gerne "glemme" Bell og nyde Caddie og så kan den dumme mor ikke lade vær med hele tiden at minde om Bell...

Hvad fanden gør jeg for ikke at sige forkert hele tiden???

Jeg føler mig som en rigtig ond mor ved at rode rundt i de navne hele tiden og vil ikke gøre det. Synes Caddie er fantastisk og perfekt, og elskede Bell rigtig højt, men Bell er død Caddie er her og vi skal nyde Caddie...

Fuck det er svært...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytter om på navnene :(
  • #1   29. sep 2012 Øv hvor træls. smiley
    Du kunne altid bare kalde Caddie for hende/hun når du er sammen med Tasha og når hun så ikke er der så øv dig i hele tiden at kalde ponyen ved navn. Og håbe på det er det rigtige du kalder hende smiley

• #2   29. sep 2012 Kald Caddie noget helt trejde - pony f.eks. smiley

• #4   29. sep 2012 du er ikk nogen dårlig mor fordi du bytter rundt på navnene...

jeg bytter hele tiden rundt på måde heste, og menneske navne, det er desværre det der sker og det gør ikk en til et dårligt menneske

• #5   29. sep 2012 dum mor nej det er du ikke, selv jeg kommer til at bytte om på navnene og kalder MIN EGEN hest flere forskellige navne af gangen hihi fordi jeg kommer til at sige forkert smiley
    men ja som der er skrevet tidligere så kald den noget helt 3 som fx pony elle smukke

og hvis din pige spørger hvorfor du kommer til at sige det forkerte navn så er forklarinen nem
    den pony i har købt passer lige så godt sammen med din datter som den tidligere og nok også lige så rar og at du har kunne li begge ponyer så der for kan det nemt komme til at bytte om på det

eller man kan lave den anden hvor man kommer til at grine lidt af det
    ej mor den hukommelse er da ikke så go hihi eller ej jeg sludre da helt vildt lige nu. bruger den selv tit når jeg har med børn at gøre 11

så du er hverken en dum eller dårlig mor du klare det rigtig flot smiley

• #6   29. sep 2012 tak skal i have alle sammen smiley
    Tror jeg vil forsøge og finde på et kælenavn til hende smiley

• #7   29. sep 2012 den der er der mange forældre der kommer til også når de kalder deres børn ved navn, jeg er dagplejer og ser det jævnigt at forældre får byttet om på børnenes navne.
    -dog er der ikke nogle af dem der er døde...

men som en anden nævner, så øv dig i og sige hestens navn inde i hovedet inden du siger det højt, og sig hestens navn når du snakker med hesten eller kalder på den, det hjælper og øve sig.

Jeg lavede selv samme nummer da vi fik ny hund, kadte også den nye det den gamle hed, jeg nævnte hundens navn hver gang som det første for og få dens opmærksomhed før jeg egentligt begyndte og snakke med hunden, og idag smutter det aldrig længere.

du er ikke en dårlig mor af den grund, det viser bare du også havde følelser for den kære pony og ikke har glemt den heller endnu.

• #8   29. sep 2012 tak for støtten smiley

Gjorde det igen her til aften, så grinte Tasha og sagde "mor du er også så gaaaammel og glemsom hun hedder altså Caddie". Så kunne jeg ikke lade vær med at grine og give hende ret i at det bare er fordi jeg er gammel jeg kommer til at bytte rundt smiley så hun tog det ganske pænt, men har ellers hele dagen koncentreret mig om enten bare at sige ponyen eller også tænkte "caddie caddie caddie" inden jeg sagde noget smiley og det fungerede XD

• #9   29. sep 2012 Øvelse gør mester:-) bare forsæt så skal det nok komme at du husker det rigtige navn.

• #10   30. sep 2012 Tænker.., få en tid hos lægen, hør denne om du kan få en henvisning til en psykolog.. Måske en sådan vil kunne hjælpe dig..

• #11   30. sep 2012 Adfærdskonsulent - den der er du nødt til at uddybe lidt mere, for jeg er lidt i tvivl om jeg skal tage den som en fornærmelse eller et godt råd. Vælger det sidste dog, men vil gerne vide hvorfor du synes jeg skal til psykolog? smiley

• #12   30. sep 2012 Jamen det var ganske ment som godt råd.., min pc ville bare ikke mere og lavede ged i den, og måtte lukke for den..

Jeg tænker.., hvis du har det så elendigt over det, at du føler dig som en dårlig og ond mor, ved bare ikke at kunne huske den nye ponys navn.., samt at du laver et oplæg med det her.., så MÅ det virkelig være noget, der går dig rigtig meget på -det er min tanke..
    For det er jo på ingen måde en slem ting, at man (du) ikke lige altid husker det nye dyrs navn, om det så er en hest, hund, papegøje eller noget helt tiende..

• #13   30. sep 2012 Adfærdskonsulenten - tak smiley og ja det kan der jo være noget om. Den tager jeg lige med dem herhjemme privat i stedet for smiley men tak for rådet

Kommentér på:
Bytter om på navnene :(

Annonce