{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

træning med pulsur {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg vil begynde at bruge pulsur i den daglige træning. MEN jeg havde det problem at elektroden på mit ellers så dyre pulsur ikke finder hjerterytmen på hesten:o/ Elektroden sætter jeg der jeg ellers ville måle pulsen med stetoskop- nemlig lige bagved hestens albue i venstre side. Har også prøvet at gøre pelsen lidt våd, men det skete stadig nada... Har for en sikkerhedsskyld prøvet elektroden på mig selv, og jeg fandt da heldigvis min egen puls;o)
Nogen der har nogen gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træning med pulsur
  • #1   15. okt 2012 Hej Guro,

Jeg tror du kan få svar inde på distanceridning.dk under forum. De ved sikkert meget om det.
    Håber alt går vel smiley

Mvh.
    Laila

• #2   16. okt 2012 Tak. Men jeg har forsøgt at tilmelde mig forum der flere gange, men mangler at få aktiveret min kode. Får besked om at de vil sende en aktiverings mail når administrator ser tilmeldingen eller noget lignende... måske ikke så meget aktivitet der i øjeblikket?? Men har kommet frem til at bruge elektrolytgel af samme slags som man bruger til UL scanninger. Døjer bare med at nå ind igennem vinterpelsen;o) Hun har ret meget bamsepels allerede!

Kommentér på:
træning med pulsur

Annonce