339 visninger
|
Oprettet:
Hjælp Med hest til dressur {{forumTopicSubject}}
Hej
Min kæreste elsker ride dressur og gjort det i mange år hun er begyndt at studere så hun har ikke så mange penge.
Vil købe en dressur hest til hinde men ved ikke hvad jeg skal kigge efter
Har kigget på denne her hvad syntes i om den??
http://www.ridehesten.com/dk/KoebOgSalg/Heste/SeHest/?id=13601
er det dumt jeg køber en til hinde uden hun er med??? er bare ikke samme overraskelse jo
kom gerne med ideer og hvad i syntes er best
sep 2008
Følger: 162 Følgere: 427 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 2.026
Synes du skal opspore en af hendes gode rideveninder, som kender hendes type hest + kan prøve den for dig, så hun kan se om den er noget
Super sød tanke!!
mar 2010
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 124 Svar: 1.029
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 26 Heste: 12 Emner: 439 Svar: 3.243
okt 2004
Følger: 195 Følgere: 197 Heste: 19 Emner: 7 Svar: 220
Syntes helt klart det er noget hun skal med over, godt nok er det ikke det sammen, men som hest og rytter skal man matche, kan jo være den hest du lige sytnes ser fin ud ikke er hendes smag
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.714
Men jeg vil sige du skal kigge efter en hest sammen med hende
Tro mig, man bliver ligeså glad når man bare kan vælge en hest til under det og det beløb, uden at tænke på det
Giv hende den overraskelse at du laver et eller andet med hende hvor du så siger du har en overraskelse til hende
Du vil købe en hest til hende og hun må selv bestemme hvilken
jan 2010
Følger: 67 Følgere: 69 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 43
Jeg var ude at kigge på 33 ponyer inden jeg fandt min, og mange af dem blev valgt fra, fordi at jeg bare ikke kunne fungere med dem, selvom de varsuper fine:o)
Selvfølgelig er det dit valg, men er sikker på at hun også vil blive over lykkelig, selvom at du fortæller hende det inden:-)
sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Kender ikke til hinds ride venner ved hun tar ud og tilrider heste til dressur rundt på sjælland inden salg af dem eller hvis de ikke selv har tid derfor jeg syntes det er på tide hun for sin egen..
så det ville sige den kan godt være flot og kan det hele men måske du ikke kan lide at side på den??? det du mener med at prøve den for mig??
sep 2012
Ditte Dahl B hun har tiden da hun bruger meget tid på det nu og pengene er ikke et prob hun er 26 år og jeg er 29 hun snakker bare ikke om andet ind sin egen hest men skal jo os finde et sted hvor den kan være og alt det nogle steder man kan finde det?
sep 2012
Man skal støtter hinanden om det er skidt eller godt
der er mange ting kan jeg høre er ikke bare lige til så hun må indover så det bliver den hun vil have...
Hjælp Med hest til dressur