{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Rene J
Rene J
Tilmeldt:
22. sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hjælp Med hest til dressur {{forumTopicSubject}}

Hej

Min kæreste elsker ride dressur og gjort det i mange år hun er begyndt at studere så hun har ikke så mange penge.

Vil købe en dressur hest til hinde men ved ikke hvad jeg skal kigge efter

Har kigget på denne her hvad syntes i om den??

http://www.ridehesten.com/dk/KoebOgSalg/Heste/SeHest/?id=13601

er det dumt jeg køber en til hinde uden hun er med??? er bare ikke samme overraskelse jo


kom gerne med ideer og hvad i syntes er best


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Med hest til dressur
  • #1   22. sep 2012 Årh en sød tanke!! Gid det var mig! smiley

    Synes du skal opspore en af hendes gode rideveninder, som kender hendes type hest + kan prøve den for dig, så hun kan se om den er noget smiley
    Super sød tanke!!


  • #2   22. sep 2012 Fin hest, men køb ikke uden din kæreste er med. Når man køber hest, skal det sige "klik", så hvis kemien ikke er der, vil det være spildte 30.000 smiley

  • #3   22. sep 2012 den lyder fin men ville aldrig gå ud og købe den uden min kæreste havde prøvet den en del gange. men ring da og aftal en tid med dem der har hest ta din kæreste i bilen og kør ud og kig og lad hende prøve den

  • #4   22. sep 2012 Et er at købe hesten, noget andet er har hun tiden når hun studere til at ride hver dag + pasning og pleje. Har hun rid til dyrlæge, smed, tandlægen til den, vacciner o.l.

    Syntes helt klart det er noget hun skal med over, godt nok er det ikke det sammen, men som hest og rytter skal man matche, kan jo være den hest du lige sytnes ser fin ud ikke er hendes smag


  • #5   22. sep 2012 Hvor er du en sød kæreste smiley
    Men jeg vil sige du skal kigge efter en hest sammen med hende smiley
    Tro mig, man bliver ligeså glad når man bare kan vælge en hest til under det og det beløb, uden at tænke på det smiley
    Giv hende den overraskelse at du laver et eller andet med hende hvor du så siger du har en overraskelse til hende smiley
    Du vil købe en hest til hende og hun må selv bestemme hvilken smiley


  • #6   22. sep 2012 Hesten ser rigtig fin ud, men syntes det er en stor chance at tage, når hun ikke ved det. Hesten kan sagtens se super fin ud, men den skal også passe perfekt til den enkelte rytter.
    Jeg var ude at kigge på 33 ponyer inden jeg fandt min, og mange af dem blev valgt fra, fordi at jeg bare ikke kunne fungere med dem, selvom de varsuper fine:o)
    Selvfølgelig er det dit valg, men er sikker på at hun også vil blive over lykkelig, selvom at du fortæller hende det inden:-)


  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   22. sep 2012 Hej | Cecillie & Tjalfe | CTZphoto |

    Kender ikke til hinds ride venner ved hun tar ud og tilrider heste til dressur rundt på sjælland inden salg af dem eller hvis de ikke selv har tid derfor jeg syntes det er på tide hun for sin egen..

    så det ville sige den kan godt være flot og kan det hele men måske du ikke kan lide at side på den??? det du mener med at prøve den for mig??


  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   22. sep 2012 okei tak for de mange svar så hun skal med kan jeg se smiley

    Ditte Dahl B hun har tiden da hun bruger meget tid på det nu og pengene er ikke et prob hun er 26 år og jeg er 29 smiley hun snakker bare ikke om andet ind sin egen hest men skal jo os finde et sted hvor den kan være og alt det nogle steder man kan finde det?



  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #10   22. sep 2012 Monty og Karina

    Man skal støtter hinanden om det er skidt eller godt smiley

    der er mange ting kan jeg høre er ikke bare lige til så hun må indover så det bliver den hun vil have...

    smiley


Kommentér på:
Hjælp Med hest til dressur

Annonce