{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Alle jer med Barefoot {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Da jeg kraftigt vervejer at købe mig en Barefoot sadel, vil jeg bare lige stille jer der har dem et par spørgsmål smiley

Dem jeg er mest på udkig efter er Cherokee, Stella, Barrydale og Lexington..

Hvad syntes i om dem?
Hvilken str. sadel bruger i? (0,1,2)
Hvilken str. ridebukser bruger i? (så jeg kan sammenligne)

Håber i vil svare smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle jer med Barefoot
  • #1   19. sep 2012 nu er min ikke en af de modeller du spørger til, men jeg er rigtig glad for min. jeg sidder godt og minhest virker til at være ok med at bærer den.

min er en str 2, som vist svare til 44 og op i buske størrelse, je gkunne sagtens gå ned i en str 1 og stadig sidde godt.

min umiddelbare erfaring er at de er store i størrelserne, vi har ikke mindre end 3 barefoot sadler i stalden og de kunne alle godt være et nummer mindre, til den pågældene rytter og de er købt efter vores bukse størrelser

• #2   19. sep 2012 Jeg har den cheyenne dry tex. Den er ok hvis man kun skal futte rund. Syns ikke den giver nok støtte til at arbejde seriøst. Der mangler helt klart knæpuder. Men man sidder som på en sofa smiley (hvilket nu også kan hænge sammen med bredden af min pony ;-P) Har en 1. og buks størrelse 38/40 og ja den havde sagtens kunne være en nr mindre.

• #3   19. sep 2012 Jeg bruger 38 i bukser og havde en støøelse 1, kunne også fint have været i en størrelse 0 ..

• #4   19. sep 2012 Jeg har en Barefoot London, og jeg er simpelthen enormt glad for den. Den er perfekt!
    Min hest går fuldstændig afslappet med den, bedre end han har gjort med andre sadler, den ligger godt, jeg sidder i et blødt og dejligt sæde og jeg får ikke stolesæde af at sidde i den. Er rigtig glad for den. smiley

Min London er en str. 1.
    Jeg bruger str. 40 i bukser, den passer perfekt.

Vil lige sige, at Lexington skal man passe lidt på med, da den er ret høj bagtil, så det er ikke alle heste der kan gå med den. smiley

• #5   19. sep 2012 Jeg har en barefoot lexington og er så GLAD for den sadel, så man tror et der løgn smiley
    Den er enormt god at sidde i, og man kommer op at side korrekt i den - jeg gør i hvert fald, så stolesæde er umuligt at sidde i. Den har perfekt støtte, uden at låse.
    Den er nem at vedligeholde og jeg bruger den både til tur, dressur, terræn osv.

Har brugt den på 3 forskellige heste og de er alle enormt afslappede når de går med den, den ligger perfekt på dem og kan tilpasses rigtig fint vha. udskifteligt kopfjern.

Mener det er en størrelse 1 og jeg bruger buks 40.

• #6   19. sep 2012 Jeg takker mange gange for de fine svar smiley

Jeg er nok mest til en str. 1 selvom jeg har 38 i buksestørrelse. Jeg vil ikke risikere at jeg om et par år ikke kan have min mås i en str. 0, selvom der er en lækker Stella til salg som jeg har kig på smiley

Igen - TAK! smiley

• #7   19. sep 2012 Jeg har en Cheyenne og er glad for den.
    Aleida har en Lexington, som er den lækreste sadel jeg nogensinde har redet i - den er fantastisk, men selvfølgelig også den dyreste smiley
    Jeg bryder mig personligt ikke om Cherokee.

Begge sadler er str. 1, jeg bruger buksestørrelse 36-38.

Kommentér på:
Alle jer med Barefoot

Annonce