23. jan 2007 Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Pyha - ventetiden er lang {{forumTopicSubject}}
Pyha, nu synes jeg efterhånden det er pinefuldt.
Jeg var for lidt over en uge siden oppe og kigge på en dejlig frieserplag, som jeg har besluttet mig for at skulle have.
Dog skal hun lige igennem handelsundersøgelsen, og så kommer hun hjem til mig i oktober.
Jeg havde det faktisk rigtig fint med det hele og var relativt rolig omkring det hele. Var faktisk begyndt at blive bekymret om det var det rigtige valg, da jeg syntes jeg tog det FOR roligt. Men alligevel tænkte jeg at det var det rigtige, da jeg fik kriller i maven, når jeg snakkede med mine vendinder om det, som glædede sig på mine vegne, så billeder af hende og andre friesere. Så min konklusion blev, at det bare ikke var gået op for mig endnu.
Men pyha da, synes nu at spændingen har overtaget mig efterhånden.
Jeg finder alt det rideustsyr, som hun kan få på om et par år x) , tænker på hvad vi skal lave sammen når jeg får hende, hvordan jeg vil lære hende alt, hvordan mon tidridningen bliver, skal hun tilkøres? Osv osv. Det hele kører bare rundt, og jeg er ved at blive skør.
Så lige nu synes jeg der er lang tid til oktober - og så var det at jeg ville høre jer, hvordan I håndterer det når I er lige ved at gå i opløsning af spænding?
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
IIIH jeg glæder mig til det iorden og jeg kan få hende hjem..!! har også allerede købt udstyr til hende hehehhe
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
mar 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 384
Jeg venter to føl til næste år, ved godt at det ikke er helt det samme, men alligevel..
Jeg går og tænker navne, finder grimer til de små, tænker over hvordan de ser ud osv..
Så ja det kender jeg..
Ventetiden føles uendelig..
nov 2008
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 282
Eller er det netop for at være ud over problemet med, at Maca skal gå selv?
jul 2009
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 87
Men jeg brugte tiden på at gøre klar til at hun skulle komme hjem, jeg købte ting til hende.
Men Tillykke!
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 113 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 880
Men vil foreslå dig, at du skal lave en helt masse andet, og derved få tankerne ind på noget andet
* Og tillykke! :D.
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.527
Er så glad for der kun gik 7 dage fra jeg kiggede på Frida, til hun stod i stalden
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Tranums: Nej nej, jeg har stadig min lille skid Og det var egentlig slet ikke meningen, at skulle have en mere, men så så jeg annoncen på hende her og blev ramt af lynet. Forelsket var jeg!
Altså udstyr. Joeh. Hun er jo kun halvandet år, så det er desværr begrænset hvor meget jeg skal købe til hende. Har indtil videre købt en grime
Pyha - ventetiden er lang