{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Pyha - ventetiden er lang {{forumTopicSubject}}

Pyha, nu synes jeg efterhånden det er pinefuldt.

Jeg var for lidt over en uge siden oppe og kigge på en dejlig frieserplag, som jeg har besluttet mig for at skulle have.

Dog skal hun lige igennem handelsundersøgelsen, og så kommer hun hjem til mig i oktober.

Jeg havde det faktisk rigtig fint med det hele og var relativt rolig omkring det hele. Var faktisk begyndt at blive bekymret om det var det rigtige valg, da jeg syntes jeg tog det FOR roligt. Men alligevel tænkte jeg at det var det rigtige, da jeg fik kriller i maven, når jeg snakkede med mine vendinder om det, som glædede sig på mine vegne, så billeder af hende og andre friesere. Så min konklusion blev, at det bare ikke var gået op for mig endnu.

Men pyha da, synes nu at spændingen har overtaget mig efterhånden.

Jeg finder alt det rideustsyr, som hun kan få på om et par år x) , tænker på hvad vi skal lave sammen når jeg får hende, hvordan jeg vil lære hende alt, hvordan mon tidridningen bliver, skal hun tilkøres? Osv osv. Det hele kører bare rundt, og jeg er ved at blive skør.

Så lige nu synes jeg der er lang tid til oktober - og så var det at jeg ville høre jer, hvordan I håndterer det når I er lige ved at gå i opløsning af spænding?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pyha - ventetiden er lang
  • #1   12. sep 2012 Jeg ville gå shop-amok XD ud og købe en grime til hende den ene dag og så et træktov, en slikkesten, gamasher kan hun jo også godt få nu osv... købe en ting ad gangen med et par dage imellem, og så bruge god til på at finde den pæneste/bedste ting til hende

  • #2   12. sep 2012 Uha har det på samme med er ved og købe min drømme hest var ude og se hende sidste weekend og jah nu alt på plads vi skal bare have skrevet kontrakt og sådan..

    IIIH jeg glæder mig til det iorden og jeg kan få hende hjem..!! har også allerede købt udstyr til hende hehehhe


  • #3   12. sep 2012 Måtte vente to uger, fra beslutningen blev taget - til hesten blev undersøgt og til sidst hentet... Jeg var ikke specielt spændt den første uge, da min hest skulle undersøges, og jeg havde haft en anden igennem, men den gik desværre ikke i igennem, så inde i mit hovede, gjorde hun heller ikke... det jo latterligt ikke, for det gjorde hun. Den sidste uge jeg ventede, har jeg sikkert også været forfærdelig... men sådan er det jo, når man glæder sig så meget til sådan noget ;-).

  • #4   12. sep 2012 er også ved at dø af spænding, men nye part kommer hjem her på lørdag, og har allerede shoppet udstyr sammen med ejeren! smiley

  • #5   12. sep 2012 Huh jeg kender det alt for godt.. smiley

    Jeg venter to føl til næste år, ved godt at det ikke er helt det samme, men alligevel..

    Jeg går og tænker navne, finder grimer til de små, tænker over hvordan de ser ud osv..

    Så ja det kender jeg..

    Ventetiden føles uendelig.. smiley


  • #6   12. sep 2012 Så har du alligevel besluttet dig for en hest mere, eller har du ikke Masca mere?
    Eller er det netop for at være ud over problemet med, at Maca skal gå selv?


  • #7   12. sep 2012 Jeg ventede 3 uger på at få Lathyrus hjem! Og jeg siger dig det var de 3 længste uger i mit liv!
    Men jeg brugte tiden på at gøre klar til at hun skulle komme hjem, jeg købte ting til hende.

    Men Tillykke!


  • #8   12. sep 2012 Jeg ventede 4 år, på at kunne købe min dreng (o; Da jeg så endelig fik ham købt, gik der godt og vel 1 måned, inden han kom hjem. For mig var det meget let, for jeg troede ikke på at han var min, før han kom ud af traileren. Der kom også lige et par glædesestårer ((-:
    Men vil foreslå dig, at du skal lave en helt masse andet, og derved få tankerne ind på noget andet smiley
    * Og tillykke! :D.


  • #9   12. sep 2012 Kan godt forstå du er spændt smiley Jeg tror jeg ville gå shop-amok hvis det var mig smiley nyt udstyr!

    Er så glad for der kun gik 7 dage fra jeg kiggede på Frida, til hun stod i stalden smiley


  • #10   12. sep 2012 Mange tak smiley

    Tranums: Nej nej, jeg har stadig min lille skid smiley Og det var egentlig slet ikke meningen, at skulle have en mere, men så så jeg annoncen på hende her og blev ramt af lynet. Forelsket var jeg!

    Altså udstyr. Joeh. Hun er jo kun halvandet år, så det er desværr begrænset hvor meget jeg skal købe til hende. Har indtil videre købt en grime smiley


Kommentér på:
Pyha - ventetiden er lang

Annonce