Syg hest - Knude. {{forumTopicSubject}}
Min hest har fået denne her besynderlige knude-ting, som bare vokser sig større og større. Vi har dyrlæge på ham,men han ved endu ikke hvad det er. Dyrlægen havde troet at den var fuld af betændt væse, men da han stak en kanyle ind i knuden, for at få undersøgt væsken, var den fyldt op med blod. Den har været så lille at vi i starten bare troede at det var et stik, men den har nu vokset sig så stor, som det der svarer til en håndfuld. Til at starte med kunne man også rykke rundt på den, men den er nu blevet meget mere fast. Faktisk så fast, at det nærmest bare mærkes som en knogle. Dyrlægen har nu også sagt at det kan være en kræftknude, hvis vi er uheldige. Der kommer en ny dyrlæge og kigger på ham igen i morgen. Dyrlægerne er nu ude i noget med at den muligvis skal opereres væk. Det skal også siges at jeg har kunne ride ham normalt, indtil i søndags, hvor han ikke kunne galopere, trods han virkelig forsøgte. Jeg er virkelig frustreret, og bange for hvad der kan være galt med min elskede skat. Er der nogle der har været ude for det samme?
Sådan ser knuden ud i dag: http://web.stagram.com/p/276674647317236935_42053282
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.105
Held og lykke med det hele!
feb 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 1.118
Hvis dyrlægen fjerner, hvad jeg et sted nok vil mene er det bedste, så sørg for at få lavet en biopsy! Også selvom det muligvis giver et dårligt svar. Hvis du ikke gør det vil du gå og være i tvivl og tænke over det i meget meget lang tid.
Vi fik for kort tid siden fjernet en knude på min hunds ben (ved godt hund og hest ikke er det samme), jeg var ikke med hos dyrlægen og min kæreste sagde nej til en biopsy og jeg er så sur på ham for ville gerne vide om det evt var kræft eller ej. Min kæreste sagde nej fordi hvis det var kræft ville han aflive hunden, på trods af den har det super godt og der ikke er mere -.-' men når jeg ser hans ben hvor der stadig mangler pels tænker jeg på hvad det mon var de fjernede. Ville ikke kunne klare den tanke på en hest...
Håber seriøst det bedste, men frygter det værste. Håber du skriver når du ved hvad det er. Rigtig god bedring med din hest
sep 2011
Følger: 85 Følgere: 138 Heste: 8 Svar: 197
jan 2011
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 138
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 64 Svar: 503
Men håber at dyrlægen kan fortælle dig hvad det er
jan 2011
Ja, det håber jeg godt nok også, glæder mig til at høre, hvad han siger til den i morgen.
jan 2011
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 64 Svar: 503
jan 2011
Syg hest - Knude.