420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvilke ørepropper Hvilke ørepropper

Dem her til 140 kr, (link fjernet)

Eller disse til 25?
http://dyrenes-eldorado.dk/cms/modules/shop/public_product_view.php?slang=1&path=1,126&id=2071

Tror godt, jeg kan regne ud, hvilke der er mest effektive? Jeg har ikke lyst til at lave dem selv med nylon strømper og vat, som nogle gør.

Det er kun for en sikkerheds skyld, fordi hesten ikke er blevet klippet før, og har ikke mulighed for at købe en "lydløs" klipper pt., så jeg må få en anden til det, som "larmer".

Og jaja, du kan tro, hesten vil blive tilvænnet klipperen til UG, klikkertrænet, får sliksten osv. Det er kun fordi det er 1. gang - hun er i øvrigt ret rolig, så det er mest for min egen mentale skyld. smiley

Men - hvad synes I om de to? Uden kommentarer om træning, da den OGSÅ vil blive trænet til UG. smiley Og ved I hvor de forhandles i nærheden af Århus, er det super. Kan se, min lokale butik forhandler de dyre.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke ørepropper
  • #1   8. sep 2012 Ej hvor smart smiley vidste slet ikke at man kunne købe sådanne... Umiddelbart ville jeg foretrække det øverste par - de ser mest "tætte" ud, men det er jo meget svært at vurdere ud fra billederne smiley held og lykke med klipningen

• #3   8. sep 2012 Ingen grund til at bruge så mange penge for en enkelt klipning, du kan tage en ganske almindelige stor svamp og klippe et par ud selv, så slipper du for vat fnuller i ørene og de er præcis lige så effektive som at bruge næsten 200 kr på at bestille dem hjem:-)

• #4   8. sep 2012 Jeg har dem til 25 kr og det virker fint jeg bruger dem når min skal klippes og hun siger intet men tager jeg dem ud og føre trimmeren mod hende går hun helt amok så det virker rigtig godt jeg gav dog kun 19 kr for mine men det er de samme kan jeg se
    Jeg er super glade for mine så det tror jeg også du vil være

Kommentér på:
Hvilke ørepropper

Annonce