331 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tilkørsel Tilkørsel

Har tit undret mig over hvordan man kører en hest til. Altså til en hestevogn, haha. Ville faktisk gerne lære det, og have lidt mere viden på det emne. Er det nemt? Behøves man at have en hel masse erfaring for at gøre det, eller skal man til at have hjælp af folk ligesom en berider? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilkørsel
  • #1   3. sep 2012 Kigger lige med smiley

• #2   3. sep 2012 Jeg har tilkørt min Bertram og har selv gjort det. Jeg anede ingenting om at køre før jeg købte mit seletøj og nu ved jeg en helt masse! Du kan skrive i pb hvis det er? Så vil jeg gerne hjælpe (:
    Jeg køre også brude kørsel (dog ikke med Bertram, men to fjordheste) Men med en mand jeg kender, jeg er hjælpe kusk, men køre også engang imellem. Så har da noget erfaring (:

• #3   3. sep 2012 Når det går galt for vogn går det tit mange gange værre end med rytter på, så det vil altid være at anbefale at have hjælp af en dygtig og erfaren kusk når en hest skal tilkøres.

• #4   3. sep 2012 Jeg er i gang med Merlin smiley
    De første gange tog jeg bare to longer på ham, en i hver side af rebgrimen, og så "kørte" jeg smiley

Her for et par dage siden, lånte jeg så en longegjord med ringe i, satte longer gennem ringene, og hen til biddet. Da jeg ikke må ride pt er det en træning smiley Jeg må/kan hellerikke løbe pga. en menisk skade, så når han skal trave, longere jeg ham ligesom med to liner smiley

Jeg regner med, at spørge en nede fra gården, som har nogle norske døle, om hun vil hjælpe, når alt udstyret, og vognen skal på (skal muligvis låne udstyr og vogn af hende i starten).

• #5   3. sep 2012 De forskellige køreforeninger hjælper gerne med træning og undervisning.. Som en anden også skriver, når det går galt med vogn, så går det virkelig galt..så synes helt klart man skal søge assistance af drevne kuske... Jeg ved at Vendsyssel køreforening holder træningsaftner, hvor man kan komme med sin hest og så får man hjælp af de garvede

Kommentér på:
Tilkørsel

Annonce