min hoppe er ikke kommet i brunst {{forumTopicSubject}}
hej alle.
ja der er mange forum herinde med hopper og brunst, men der er ingen der giver det svar jeg gerne ville have.
min hoppe kom aldrig brunst det første halve år jeg havde hende. så fandt jeg så ud af, at hun havde føl i maven
nu har hun fået en rigtig lækker hingste dreng...
han er dog 5 måneder nu...
tosca (hoppen) kom så, som alle andre hopper, i brunst igen. hun var meget "voldig" den tid hun var i brunst og var det i lidt over en måned så vi gik og troede at hun var konstant heste gal (altså en handelsfejl) men jeg flyttede hende og følle ud til en døgn fold. efter 2 uger var hun faldet til og ikke længere i brunst. (hun gik med en vallak der legede hingst, så de hyggede sig)
så skulle vi jo tælle 21 dage frem.. men hun er stadig ikke kommet i brunst og det var i midten af juli måned???
er hendes æggestokke gået for tidligt i "vinterhi" ?? er dette normalt eller skal hun have dyrlæge ud?
hun brød ind til en hingste plag på 1 år.. de var nok sammen om natten, men blev skilt ad om morgenen.. ? ?
feb 2007
Følger: 67 Følgere: 69 Heste: 9 Emner: 31 Svar: 515
mar 2009
Følger: 167 Følgere: 185 Heste: 24 Emner: 14 Svar: 215
Dog kan det forkomme at hopper "går lidt i stå" har haft en der blev sprøjtet igang, for at komme i brunst igen
jun 2006
Følger: 143 Følgere: 151 Heste: 29 Emner: 55 Svar: 1.896
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 35
jun 2006
Følger: 143 Følgere: 151 Heste: 29 Emner: 55 Svar: 1.896
Så vil du både sikre dig der ikke er tvillinger, at der er et levende foster, hvor langt henne i drægtigheden hun evt er osv.
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 35
min hoppe er ikke kommet i brunst