Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af forsikring?
  • #1   1. sep 2012 og hvad er med i det så? er ikke så klog på området :-

• #2   1. sep 2012 Jeg har liv, sygdom og uanvendelighed op til 25000 ( 30000 for liv ) og den giver jeg knap 5000 for om året..Jeg får refunderet 75 % af dyrlægeregninger ( pånær vaccinationer og tandpleje alm. )

Og det er hos TRYG

• #3   1. sep 2012 hvor har du forsikring henne?

• #4   1. sep 2012 Uanvendelighed er absolut den vigtigste, da det somregel altid er den der vil blive udbetalt forsikring på. Livsforsikringen bliver sjældent brugt, men som regel skal man livsforsikre for at kunne uanvendelighedsforsikre og så er sygedækningen jo optimal, så man har råd til dyrlægeregningerne og hesten kan få den nødvendige undersøgelse og behandling. Mine er forsikret i alm. brand og first horse. First horse vil jeg dog ikke vælge mere, da de bliver ved at sætte prisen op og lave vilkårene om.

• #5   2. sep 2012 jeg har dansk hesteforsikring. Jeg har min forsikret for 20.000 kr. både liv- uanvendelighed og sygeforsikret og der gav jeg 3.700 for om året nu har de så valgt at hæve forsikringsprisen 1000 kr., hvorfor ved jeg ikke lige, har ikke haft brug for dem i nu så jeg overvejer at skifte da jeg synes det er lige lovlig meget at skulle betale nu.

• #6   2. sep 2012 Du har vist misforstået noget. Prøv at læse din police igennem så kan du se hvad liv dækker og hvad uanvendelighed dækker. Liv er noget helt akut der kan ske og uanvendelighed er eks lidelser i bevægeapparatet som gør at hesten ikke kan bruges normalt mere, hvilket jo er en af de største årsager til heste ikke er rideheste mere og der kan du altså ikke bruge liv til noget som helst, måske hvis den brækker et ben, men ikke slid eks. der kommer langsomt. Jeg har også fået aflivet flere heste i årenes løb og det har altid været min uanvendelighed der har dækket.

Kommentér på:
Valg af forsikring?

Annonce