{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Rideskole? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Vi er to piger på 18 år, der søger en god rideskole. Vi bor i Skanderborg kommune og går i skole i Silkeborg. Så vi søger et sted der ligger der omkring. Det skal være muligt at komme derud med bus eller tog det meste af vejen. Vi har redet i 7 og 11 år, så vi har også noget erfaring. Derfor vil vi også gerne at rideskolen har nogle gode heste, som vi kan lære noget af. Så skriv endelig hvis I har nogle forslag, og så kan vi se på om det er noget for os smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rideskole?
  • #1   27. aug 2012 Silkeborg Rideklub.
    Sportsrideklubben silkeborg
    Lindegaardens Rideklub
    Gjern Rideklub
    Skanderborg rideklub
    Ry Rideklub


  • #2   27. aug 2012 Mange tak! Dem vil vi lige tage et kig på smiley

  • #3   27. aug 2012 I næsten alle tilfælde er privatundervisning mere udbytterigt end rideskole, og det behøver ikke engang at være ret meget dyrere, især ikke hvis I finder en træner sammen. smiley

    Min gamle privatunderviser tog ikke mere for undervisningen end min gamle rideskole, og det var også muligt at låne en af hendes heste hvis man ikke havde egen.

    Hvis I finder jer en privat træner, kan I kritisk vælge én, der passer lige præcis til det I gerne vil med jeres ridning - på rideskole I nødt til at tage den ridelærer, der er. Jeg har nu haft to privatundervisere, og kan kun anbefale det!
    Der er meget mere opmærksomhed på lige præcis jer, og I lærer derfor tusind gange mere. Jeg lærte mere på under et år hos privat underviser, end jeg gjorde på tre år på rideskole, og prisen var den samme hver måned.

    Undersøg om der er nogle gode private trænere i nærheden af jer. smiley


  • #4   27. aug 2012 Jeg underviser og er fra silkeborg, og går også i skole i silkeborg. Men kan ikke selv stille heste til rådighed, men man kan medbringe egen hest og så køre jeg også ud, men der skal være nogle stykker at undervise før udkørsel kan betale sig smiley

  • #5   27. aug 2012 Når i har redet så længe er det begrænset hvad i kan få ud af holdridning. Få hellere fat på en halvpart og en privatunderviser hvis i kan finde penge til det. Det får man mere end ti gange så meget ud af.

  • #6   27. aug 2012 Jeg rider og arbejder på skanderborg.
    Har pony opstaldet, og arbejder i elevskolen. - Synes personligt det er rigtig godt og lærerigt sted smiley


  • #7   27. aug 2012 Tak for svarene smiley
    Det lyder rigtig spændende med en privatunderviser, hvor man kan låne en hest. Men hvor henne har du fundet din privatunderviser, som havde heste du kunne låne Johanne R?
    Okay, det lyder godt Dressur Hesten, men vi har desværre ingen heste at ride på til undervisning.
    Rideskole er også en nødløsning. Vi har begge to erfaring med at have part, men det har vi desværre ikke tiden til pt. Men vil helt sikkert prøve at undersøge noget om privatundervining, hvis vi kan låne heste til det smiley


  • #8   27. aug 2012 Amanda og Picasso: Vi har også kigget en del på Skanderborg og ville gerne derud, men da vi ringede i dag og forhørte os om pris osv. Så sagde de at de ikke havde noget for folk over 16 år? smiley

Kommentér på:
Rideskole?

Annonce