{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

At have hesten hjemme {{forumTopicSubject}}

Ååååh ja.. Går og drømmer om at min familie og jeg snart kan flytte, og der bliver større og større chance for det! smiley Jeg er rigtig glad for mit opstaldningssted men da jeg går på gymnasiet ser jeg ikke hesten så meget som jeg gerne ville smiley Derfor glæder jeg mig SÅ meget til at flytte og kunne komme direkte hjem til ham og hans kommende foldkammerater smiley
Hvad synes I der er bedst ved at have hesten hjemme?
Er der noget I kunne have undværet ved det som er bedre ved opstaldning?

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At have hesten hjemme
  • #1   18. aug 2012 Jeg har min hest hjemme.
    Der er også andre opstaldede og min mor, men de rider ikke så tit som jeg.
    Så af og til kan det vææære meget ensomt derude, hvilket får min ridelyst ned i gear. Og så SKAL man jo selv muge sin boks ud, det har jeg ikke noget imod, men på den rideskole min hest engang stod på gjorde de det. Og så om vinteren når man skal have alle de heste ud og ind hele tiden :s .. Men til trods for alt det, er det ekstremt skønt at man ikke skal ud at køre, for at kan komme ud til ens hest, og der er aldrig nogen der kigger på når man rider, det er skønt :))

• #2   18. aug 2012 at bare kunne gå ud til den som man har lyst smiley jeg flytter og snart så skal have to miniatures heste stående der så jeg kan lave lidt horse manship smiley

• #3   18. aug 2012 jeg kommer ikke til at have min pony derude der det bliver for kedeligt uden ride veninder osv.

• #4   18. aug 2012 Jeg er meget lidt social og den eneste ud over ejeren på mit opstaldningssted nu smiley Desuden kan jeg komme til at ride med min søster og min bedste ven da hendes hest også kommer derud smiley

• #5   18. aug 2012 Et RIDEHUUUUUUSSSS! -.-

• #6   18. aug 2012 Det har jeg heller ikke nu, pyt da med det smiley

• #7   18. aug 2012 jeg glæder mig til den dag jeg kan få min hest hjem smiley jeg kan godt lide det sted jeg står nu og de mennesker der er, men jeg har bestemt ikke noget imod at ride alene og jeg ville elske bare at kunne gå ud til min pony når jeg havde lyst smiley

• #8   18. aug 2012 Jeg har mine heste stående hjemme, og det har jeg haft i alle de 4 år, jeg har haft hest. Til tider kan jeg godt mangle nogen at snakke med, men for det meste nyder jeg, at jeg bare kan gå ud til hestene og få noget ro og være mig selv. Om vinteren eller i de perioder, hvor vejret er meget dårligt, kan jeg godt savne en ridehal, men jeg vil nu alligevel hellere have hestene hjemme og så mangle en ridehal end at have dem på en rideskole. Jeg går også selv på gymnasium, og særligt om vinteren er det rart, at hestene står lige ude for døren, så jeg ikke skal spilde min tid på transport, når jeg i forvejen har travlt med skolen smiley

• #9   18. aug 2012 Bare lige ud af døren og om i stalden eller ud på folden, ikke noget med a cykle to kilometer! smiley

• #10   18. aug 2012 Man kan ride præcis hvornår man har lyst og tid . Kun en selv bestemmer foder og mængde.Og har man ikke lyst til at muge eller feje en dag er der ikke nogen der skælder ud over det.Der er ingen der låner ens ting.Er hesten syg er det nemt lige at gå ud i stalden og tjekke den.Og behandle den.Ingen transporttid.

Jeg syntes fordelene er mange .Har også mine hjemme smiley .

• #11   18. aug 2012 Elsker det, at man bare kan gå ud til dem når man vil smiley Og så det at man kan være helt 100 på at hesten bliver behandlet som man selv vil det smiley
    Nu har jeg ikke som rigtig haft min hest opstaldet andre steder, udover hos min onkel de første mdr. Og der har jeg kun lidt over 1km, men jeg synes i hvert fald det er rarest at have dem hjemme. smiley

• #12   18. aug 2012 elsker at have mine hjemme det med bare at råbe ud af vinduet om morgen også kigger de op på en og kalder uh det er skønt også det med at man ikke skal ud og køre for at komme hen til dem men bare ud af hoved døren! smiley

• #13   18. aug 2012 Jeg har haft min hest hjemme hos min far (er flyttet hjemmefra), og det var bestemt ingen succes.
    Hans nye kone har også heste der, og vi kunne slet ikke enes om tingene omkring hestene.
    Desuden var det ret kedeligt at man altid kun kunne træne alene - altså, der er nu noget helt vildt skønt ved at gå og snakke med veninder i stalden, ride i skoven sammen og hygge smiley

Kommentér på:
At have hesten hjemme

Annonce