{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jobs.
  • #1   16. aug 2012 Jeg har samme problem.. Derfor tog jeg 10 kl. med, for at se om det kan føre mig nogen vegne.

• #2   16. aug 2012 Hvad er BBH?

• #4   16. aug 2012 Jeg er uddannet Faglært landmand med speciale i køer, man kan også blive det med heste eller grise, eller dyrepasser.. smiley

• #5   16. aug 2012 Det er aldrig dumt at tage en studenter eksamen eller lign. Da det altså åbner dørene for rigtig mange job muligheder smiley

Det du skal overveje er, hvad du godt kan lide og hvad du evt brænder for.

Kan du lide at arbejde med mennesker? kontor/erhver eller måske dyr? Der er MANGE muligheder.. smiley

• #6   16. aug 2012 jeg er uddannet kok, skulle jeg vælg en anden leve vej blev det nok pæd. eller noget diatist

• #7   16. aug 2012 Jeg går i 10. kl og har indtil videre besluttet at blive konditor fordi at det er fantastisk at bage, dekorere og pynte kager - love it! smiley

• #8   16. aug 2012 Jeg vil godt eje min egen cafe, derfor går jeg på hhx på hsndelskolen smiley

• #9   16. aug 2012 Efter folkeskolens 10 klasse, tog jeg et grundforløb for teknisk skole, hvor jeg prøvede kræfter med forskelliger fag, som frisør, tandtekniker, tandlæge. Kok, bager og slagter. Simpelthen for at prøve noget forskelligt.. Men der var ikke lige noget der fangede mig udover frisør. Men da det er dumme arbejdstider og at det altså ikke passer sammen med livet med hest og ja senere med mand og børn, var det udelukket. Jeg startede på Handelsskolen HG. Ville gerne have taget en studenter eksamen hvis jeg var dygtig nok fagligt, men desværre.

Derefter startede jeg i lære i H&M, og senere en dyrforretning men igen ingen af delene duede til mig, heller ikke med hest og fremtidige liv med mand og børn.