{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

raagaarden-har du info? {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg regner med at opstalde min vallak der når han skal hjem fra sommergræs har lige snakket med ole idag og han virker jo rigtig sød smiley
men er der nogen der har opstaldet hest der kan fortælle lidt om det
når man er på selvpas bliver ens hest så stadig lukket ud og ind eller indgår man i turnus
hvad er deres priser på hø og har de evt plads til man selv kan have noget stående
bare lige for at høre lidt, inden jeg skal derud i morgen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  raagaarden-har du info?
  • #2   15. aug 2012 De har jo en hjemmeside du kan kigge på.. Synes bare det lyder mærkeligt at der skulle være plads. Da jeg søgte sted i denne her måned sagde de at der var nogle stykker på venteliste. Uanset så mener jeg at huske at selvpas = man muger selv, og de fodrer/lukker ud, men kig på deres hjemmeside smiley

• #3   15. aug 2012 prøv og skriv til kristine klint jensen på min venne liste.. hun er stald pige derude

• #4   15. aug 2012 jeg har også været på venteliste men sidst de havede ledig boks havede jeg ikke brug for den, men det har jeg nu også passede det med at en skulle flytte i næste måned... hvor heldig har man lige lov at være smiley
    og ja det er den på amager, deres hjemmeside synes jeg ikke helt afklare ind/udluk på selvpas og hø priser, ligesom at priserne heller ikke stemmer overens med de priser ole gav mig i tlf (den er nok ikke opdateret)

ac&ca tak det vil jeg prøve smiley
    det var også for at høre lidt om stemningen o.s.v

• #5   15. aug 2012 Jeg har selv hest derude og har haft det i nogen år. Altså ind/udluk koster 300 jr. ekstra hvis man er på selvpas, hø prisen afhænger af om man er på deres hørordning som koster 300 kr. eller en hel balle hø som man så har stående koster 400 kr. smiley

• #6   15. aug 2012 Ja det vile være en god ide at skrive til Kristine smiley

• #7   15. aug 2012 hvor meget hø er der i deres høordning, og er der ind /udluk turnus for dem der ikke betaler for det

Kommentér på:
raagaarden-har du info?

Annonce