{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Anti-kløe midler?! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!:)
Da hende islænderen jeg ridder på er importeret fra island, lider hun af sommereksem... Vi vasker hende med noget vældig dyrt shampoo mod det og smøre hende med blue horse anti-kløe libiment hver dag. Men aligevel bakker hun hen til vægen og klør halen, samt gnubber manen op af vægen...:/ Er der nogen der kender nogle gode produkter og evt har noget de ikke selv bruger og gerne vil af med?:)

Håber i vil hjælpe!!:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anti-kløe midler?!
  • #1   14. aug 2012 Giv den Think-icelandic urter i foderet. Det har 99% kureret min pony med mild sommereksem. Jeg er virkelig imponeret af det! Det er første sommer jeg prøver det, så jeg håber effekten holder året ud.

• #3   14. aug 2012 Insekt dækken er prøvet, men hun ødelægger det... Hun for hvidløgs flager og hun bliver sprøjtet OVER ALT med noget insekt forskrækker:)
    Er Think-icelandic dyrt og har du noget tilbage du ikke bruger jeg kunne købe?:)

• #4   14. aug 2012 Omega 3,6 og 9 olie er også rigtig og husk vitaminer og mineraler.
    Jeg smøre min med helosan/kopattesalve og det fedter huden godt ind og sår heler med det samme!.

Jeg har lige hørt om noget til nyt i dag, men jeg kan ikke huske hvad det hedder.
    Men det er nogle indsprøjtninger som man skal give den man køber det i tyskland. Der er en hoppe ude ved os som får det og hun har fået det i 1 år nu og man kan overhovedet ikke se hun har eksem, lang pels og lang man, ingen sår eller noget.
    Jeg vil lige få hende til at sms'e mig med hvad det hedder. Skulle være virkelig godt!

Der er ikke mulighed for din hest kan komme på boks om natten?

Min får hvidløg, olie, vitaminer og mineraler, sprayer ham og smøre med helosan og der er ingen sår eller noget smiley

• #5   14. aug 2012 Vil også foreslå Think Icelandic og evt cur1 til at sprøjte hesten med...
    http://www.rideudstyr.com/product.asp?product=3054
    http://www.rideudstyr.com/search.asp?keyword=cur1

• #6   15. aug 2012 Boks om natten, Økozonkur og eksemdækken virker på min, man kan slet ikke se hun har sommereksem....

• #7   15. aug 2012 Min har fuld insektdækken på, som IKKE kan ødelægges (rambo), og insektmaske.

Halen har jeg smurt med Effol skin lotion, det er med panthenol, piroctone olamine og urea. Det er så godt, virker med det samme.

Ren panthenol creme fra matas er også god, men den anden er bedre!

Helosan bruger jeg også, men ikke nær så effektivt.

Så får hun lidt olie i maden.

Ultrashield hjælper ikke en dyt her, det virker max en time! De praler med, det virker i 17 dage.. Derimod flusa, det tager op til 50%. Skal på hver 3. uge. Det lægger sig ikke på pelsen, men skal optages i blodbanen (lægges langs hals og ryg).

Kommentér på:
Anti-kløe midler?!

Annonce