329 visninger
|
Oprettet:
Uha , dyrlæqe . {{forumTopicSubject}}
Idaq kommer dyrlæqen oq skal se på Donna .
<b>Iqen!</b>
Sidste qanq hun var her (6.sep) fik vi at vide, at en qod ferie ville ordne Donna's halthed .
Men nej nej .
1½ måned efter er hun stadiq halt /:
Så nu kommer dyrlæqen iqen .
Håber bare at hun kan se hvad der er qalt med min lille skat .
Andre med halte heste/ponyer der nu har qået i laaanq tid oq ventet på at de bliver frisk iqen ?
Andre der qår med en underliq ubehaqeliq følelse i maven, som tror det er alvorliqt det ens hest fejler ?
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 1.283
- det kan jo være det er en hovbyld, min gik i næsten 2 uger uden at få medicin for smeden sagde hvad vi skulle gøre, det hjalp ikk ogs kom dyrlægen og gav ham nogle insprøjtninger. så gik der 2 uger ,mere så begyndte jeg og skridte igen ..
men hels og lykke med din =)
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.244
dengang teddy havde hov betændelse havde jeg maridt om han skulle aflives
men heldigvis sagde dyrelægen bare at han forhove skulle i sæbevand i en ugestid
jan 2006
Følger: 76 Følgere: 118 Heste: 5 Emner: 520 Svar: 2.956
Men det her drejer siq om 1½ måned .
Det skete til Danske Bank Cup i Nibe .
Til LD sprinq .
Vi lavede et "halvt styrt" , så måske skete det der .
Men vi er ikke sikre .
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 1.283
men håber i kommer ovenpå igen (: for hun er en pæn hest =)
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Har jeg lige nu, og kan ikke rigtig li det. Tror lige jeg skal have snakket med min underviser .For siden Filippa blev syg i lørdags har jeg været ude og ride på hende to gange, og har kun kunnet ride hende 25 min, før hun sveder som var hun redet i en time. Kan ikke rigtig lide det, da symptomerne tydede på nyreslag, men vi snakkede med dyrlægen og han mente bare det var en virus. Men tror nu jeg springer over undervisning idag, og så må hun få fri resten af ugen.
Ved ikk helt om jeg skal have fat på dyrlægen, for hun fejler ellers ikke noget, og har ikke feber og spiser fint .
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 1.668
MEN Chafa halter stadig, så jeg ringede til Hr. Dyrlæge og han siger at når det ikke er ledbetændelse er det måske noget med knoglerne (slidgigt eller sådan noget)
Så nu venter jeg på fredag hvor han kommer ud og røntgen fotografere hende ....
maj 2005
Følger: 188 Følgere: 178 Heste: 1 Emner: 138 Svar: 2.466
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
men vi skal ha en benekspert ud og se på dens ben..
Uha , dyrlæqe .