{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

alene om det kan jeg klare det ?? {{forumTopicSubject}}

hej hger.

jeg har min skønne acasilla love på 4 år som kommer fra en utrolig spring afstamning.
jeg har selv tilredet hende har ikke fået hjælp af berider eller lignene har klaret alt ridning selv selvfølgelig med nogle dygtige underviser...

og har selv redet hende op til sadelkåring hvor hun blev kåret som RDH hoppe med nogle finde karakter..

og er ved at ride hende op til egnethedstest i region 4 her til november..

men jeg har lige kigget lidt på dansk varmblods hjemme side og der kommer jo en helt masse fede ting man kan starte op i
men jeg tænker bare kan lille mig klare alt det selv ? er det vildt svært at hamle op med de alvs steder som ikke har lavet andet de siste 40 år som bare hved hvad man skal gøre med deres heste osv ?

kan en som mig hamle op med det altså ikke at jeg tror jeg vil gå hen at vinde det hele osv men vil det værre helt til grin at starte alt det man nu kan ind for dansk varmblod jeg er jo ikke prof som dem som deltager sikkert og har ingen forstand på det men jeg ved at jeg er en rigtig god springrytter osv osv... håber i forstår mit spørgsmål bare lidt det svært at forklare ellers må i lige spørge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene om det kan jeg klare det ??
  • #1   9. aug 2012 Hvad mister du ved at prøve? (:

• #2   9. aug 2012 ja du siger noget... det jo bare ikke billigt at starte alt det når man kun er under uddannelse men har det os sådan jeg har en hest som har alt så det synd man ikke går ud over viser det smiley men ja hvad kan jeg tabe ved det

• #3   9. aug 2012 Du kan være lige så god som de andre avlere, det burde ikke stoppe dig, selvfølgelig skal du ikke vælge alt hvis du ikke har råd, men ja hvis du ved hesten kan så hvorfor skulle avlere så stoppe dig? (: Som sagt du kan ikke tabe noget på det (:

• #4   9. aug 2012 Jeg har min hest opstaldet på et DV Stutteri med nogle avlsheste af rigtig god afstamning som de håber skal blive til noget. Det der skiller dig og de er at de starter ikke noget medmindre de er sikre på at det går godt da de lever meget på deres ry, imæns du kan prøve gratis:-) (Håber du forstår hvad jeg mener) Det er ikke negativt. De betaler dygtige ryttere til at vise hesten frem og gøre arbejdet i sadelen. Jeg synes du skal satse da du intet har at tabe. Det har derimod stutteriene!

• #5   9. aug 2012 Altså.. De store proffer har altså også været nybegyndere en gang. Husk det smiley

• #6   10. aug 2012 majbritt j ja nu skal jeg jo til egnethedstest til november eller har jeg set detteYoungster Cup og så vil jeg prøve 5-6 års championater desværre kan jeg ikke nå 4 års da jeg skal på skole og vis der er mere jeg kan starte i så er det da os til en overvejelse....

Kommentér på:
alene om det kan jeg klare det ??

Annonce