{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Hvilket prisleje? hest {{forumTopicSubject}}

Sider lidt og overvejer at nu hvor jeg har sagt nej til det føl som jeg enlig havde købt fordi jeg var itvivl om jeg kunne magte det og havde tålmodigheden til at vente i 3 år på tilridning, om jeg skal købe mig en ridehest.
Jeg har en lånehest men syntes ikke rigtig jeg kommer videre med hende. Det er en super fin hest men den står bare for meget stille pga forskellige ting:-(
og jeg vil bare så gerne igang, Jeg har både tid og råd til to heste så det er ikke noget problem. Mit spørgsmål til jer er hvad prisleje ville i tro mine søgekritier har?
Den skal være mellem 4-10 år
Helst hoppe
Mellem 157-165 cm( Jeg er ikke så høj og syntes Coco er lidt for stor)
Den skal være tilredet og meget gerne havde startet nogle stævner.
Den skal være smart og se på og meget gerne med tavle hvis jeg nu vil avle lidt når jeg bliver ældre.

Det skal være en hest jeg kan beholde i mange år og må meget gerne have lidt kapacitet i dressur LA eller mere.

Har i nogle bud ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket prisleje? hest
  • #1   5. aug 2012 Du har jo ikke de store krav, så det burde være nemt og finde smiley
    Vi har sat en grænse på 15.000 og til den pris kan man sagtens finde gode heste.
    Nu leder vi efter springponyer, men til 15.000 har jeg allerede fået tilbudt ponyer som kan springe MB og LA i dressur, og det burde du også kunne finde med en hest smiley

I vinters blev der solgt en fra vores rideskole som kunne springe lidt lave klasser og gå MA i dressur. Han blev solgt for 22.000 inkl. udstyr smiley

• #2   5. aug 2012 Prøv og kig lidt rundt på HG og hestenettet , der er nogle rigtige fine heste begge steder, så kan du få en fornemmelse af hvad priserne ligger på. Men ja imellem 30 og 40 tusind smiley

• #3   5. aug 2012 20.000 til 30.000 kr er osse mit bud, men du må ikke nedpriotere at få den i røngen, du kan spare mange penge i fremtide.
    Få sælger til at betale røngen hvis den ikke bliver godkendt af dyrlæge, men bliver den godkendt så kan i dele regningen. PØJ PØJ

• #5   5. aug 2012 vi søger en hest mellem 5-8 og vi vi skal næsten op i 50000 for at finde en hest der er godt redet (-: man de findes også til 20-30, måske ikke med parpier så (:

• #6   5. aug 2012 Trine. Syntes nemlig også de ligger deroppe.
    Har fundet en som faktisk passer til min beskrivelse, den har godt nok ikke startet stævne. til 25000 kr. og så syntes jeg faktisk på video at den går skæv i skridt, men det er også svært at sige når jeg kun har set den video smiley

• #7   5. aug 2012 tag ud og prøv den, det gør dig jo kun klogere (-:

men vi har været ude og prøve heste til 50000 som desværre kun er 30-40 værd (:

• #8   5. aug 2012 Det er købers marked - kig dig godt omkring og du kan finde en skøn rideheste fra 1500 og opefter! Jeg har set flere heste til salg til omkring de 20 som kan gå M dressur og med stamtavle! Jeg kender i øvrigt en der har sin nytilredne ungehest til salg efter Uno Don Diego.. den er så kun 3, og har jo så ikke startet noget, men er sikker på den kan købes til fornuftige penge!

Kommentér på:
Hvilket prisleje? hest

Annonce